Mliečne výrobky berú deti ich matkám

26.02.2021

Organizácia kampane Go Vegan World uvádza: "Nemáme právo zaobchádzať s nimi ako s komoditami alebo zdrojmi; nie sú naši, aby sme ich vlastnili, používali, využívali alebo zabíjali "

Protimliečna kampaň zameraná na povzbudenie ľudí k vegánskemu životnému štýlu spôsobila v Jersey rozruch. Na bočných stranách autobusov boli vytlačené obrovské reklamy s textom: "Mliečne výrobky berú deti ich matkám".

Za reklamou stojí web Go Vegan World . Je to organizácia reklamnej kampane, ktorá sa zaviazala zvyšovať povedomie verejnosti o spôsoboch zaobchádzania so zvieratami. 

Protimliečna kampaň

Spoločnosť Go Vegan World tvrdí, že reklama "spôsobuje rozruch" v Jersey vo Veľkej Británii. Organizácia uviedla: "Obvyklou reakciou odvetvia je odkaz na to, ako dobre sa zaobchádza s kravami, ktoré využívajú na zisk.

"Spoločnosť Go Vegan World sa nezaujíma o sociálnu reformu už aj tak nespravodlivého systému.

"Žiada nás, aby sme prestali vôbec používať iné zvieratá vzdelávaním verejnosti o vnímaní zvierat, právach zvierat a morálnom imperatíve byť vegánom. Nemáme právo zaobchádzať s nimi ako s komoditami alebo zdrojmi; nie sú naši, aby sme ich vlastnili, používali, využívali alebo zabíjali.

"Za fasádou obrazu, ktorý zobrazuje mliekarenský priemysel, je mizerný život vykorisťovania a používania a skorá a násilná smrť všetkých kráv."

Jeden obyvateľ Jersey tvrdil, že ide o "najväčšiu" formu aktivizmu, akú kedy na Normanských ostrovoch videli. Od svojho vzniku v októbri minulého roka kampaň beží aj na Guernsey, Shetlandách a ostrove Man. 

Sloboda prejavu

Autobusová spoločnosť pre ITV News uviedla, že podporuje veľkochovy, ale nechcela "obmedziť slobodu prejavu". Go Vegan World tvrdí, že to nie je ani proti farmárom, ale skôr proti "zbytočnému zabíjaniu zvierat".

Organizácia dodáva: "Poľnohospodári sú tak dôležití a tvrdo pracujú, aby udržali jedlo na tanieroch. Dúfajme teda, že v pestovaní väčšieho množstva ovocia a zeleniny uvidíme účinnejšiu a etickejšiu zmenu. "

Februdairy

Kampaň prichádza počas Februdairy , kampane na sociálnych sieťach, ktorú vytvoril mliekarenský priemysel v snahe zvýšiť predaj.

Poslanci v minulom roku hlasovali za zákaz mliečnych výrobkov , čo znamená, že výrobcom mliečnych výrobkov na báze rastlín nebude možné používať niektoré popisné výrazy.

V obehu bola petícia, aby sa zabránilo zákazu, v ktorom sa uvádza: "Chceme, aby ste zastavili cenzúru mliečnych výrobkov na základe rastlín".

zdroj: plantbasednews.org

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky