Zúfalý pokus upadajúceho mliekarenského priemyslu

18.02.2021

Dopyt po kravskom mlieku klesá a predaj rastlinných alternatív prudko vzrástol ...

V posledných rokoch došlo k významnému posunu v prístupe spotrebiteľov k mliečnym výrobkom, pretože viac ľudí rozumie problémom životného prostredia, zdravia a dobrých životných podmienok zvierat spojených s priemyslom.

Podľa správy Výboru pre rozvoj poľnohospodárstva a záhradníctva (AHDB) v súčasnosti Spojené kráľovstvo pije o 50 percent menej mlieka ako v roku 1974 . 

Mliečne výrobky na ústupe

Predná britská charitatívna organizácia vegánskych kampaní Viva !, ktorá skúmala nespočetné množstvo britských mliekarenských fariem, odhalila brutálnu realitu tohto odvetvia - pomáha mnohým ľuďom prejsť na oblasť bez mliečnych výrobkov.

Stále viac je dostupných mliečnych alternatív, ako sú rastlinné syry, jogurty, mlieka a čokolády. Väčšina supermarketov má svoje vlastné rady vegánskych jedál - čo dokazuje, že tieto výrobky sú veľkým biznisom.

Aj keď je trh s mliekom oveľa väčší, v hodnote viac ako 3 miliardy GBP, dopyt po kravskom mlieku klesá a predaj alternatívnych rastlín sa za posledné dva roky zvýšil o 10 percent.

Je to nepopierateľné, predaj bez mliečnych výrobkov zažíva boom a nejaví známky spomalenia. Ak vezmeme do úvahy tieto faktory, nie je prekvapením, že sa mliekarenský priemysel zúfalo snaží dostať späť do verejnej priazne.

Čo je teda preboha Februdairy?

Februdairy je kampaň na sociálnych sieťach, ktorú vytvoril mliekarenský priemysel v zúfalej snahe o zvýšenie predaja a vykreslenie mlieka v priaznivejšom svetle. Toto je štvrtá ročná kampaň v priemysle a je označená ako priama reakcia na Veganuary.

V tomto roku Veganuary ohlásilo rekordný počet registrácií s neuveriteľnými 600 000 ľuďmi za mesiac. Výrobcom mlieka, spotrebiteľom mlieka a mliečnych výrobkov a odborníkom v tomto odbore sa odporúča, aby počas mesiaca februára vytvorili a zdieľali obsah mlieka a mliečnych výrobkov na sociálnych sieťach pomocou hashtagu #Februdairy.

Sociálne médiá Vs Februdairy

Keď sa kampaň začala vo februári 2017, vegánska komunita zaviedla hashtag, aby zvýraznila temnejšiu stránku mliekarenského priemyslu, kde je bolesť a utrpenie každodenným javom.

Sociálne médiá zohrali dôležitú úlohu pri náraste vegánstva. Je zrejmé, že vegáni sa dobre vyznajú v používaní platformy ako platformy na vzdelávanie a informovanie ostatných.

Množstvo obhajcov práv zvierat a skupín, ako sú Viva !, Rovnosť zvierat a Zvieracia pomoc, využívajú Februdairy ako príležitosť na odhalenie tvrdých faktov okolo výroby mlieka a mliečnych výrobkov. S mliečnym priemyslom to nejde dobre.

Mliečne výrobky: fakty

Prekvapujúci počet ľudí si stále neuvedomuje, že kravy musia byť tehotné, aby mohli produkovať mlieko. Kravy sú umelo oplodnené a krátko po pôrode im odoberú lýtko.

Nie je čas na zväzovanie matiek, keď sú zisky prioritou. Ak je teľa samica, čaká ju rovnaký osud ako jej matku. Ale ak je muž, bude vychovaný pre teľacie mäso. Alebo sú zastrelení krátko po narodení ako nežiaduci vedľajší produkt mliekarenského priemyslu. To sú všetko fakty, o ktorých sa mliekarenský priemysel rozhodne nekričať - nie je prekvapujúce, že?

Prostredie

Okrem týchto odporných praktík má živočíšny priemysel škodlivý vplyv na našu planétu.

Mliečne výrobky sú navyše druhým najväčším producentom skleníkových plynov v potravinárskom priemysle. Je to primárne kvôli obrovskému množstvu sóje potrebnej na kŕmenie kráv. A metán, ktorý následne uvoľňujú. Rastlinné mlieko je lepšie pre životné prostredie. Najmenej ovsené a konopné mlieko majú najmenší vplyv na životné prostredie.

Dokonca aj chovateľ mliečnych kráv Andy Venables pripustil: "Mliečny priemysel sa mohol veľa naučiť od vegánskeho hnutia, ktoré priťahovalo obrovské mediálne pokrytie napriek tomu, že predstavuje iba 1,16 percenta populácie Spojeného kráľovstva."

Naliehanie na mlieko

Aj keď priemysel pripúšťa, že potrebuje zmenu značky ... Zdá sa, že je to popreté, prečo ľudia upúšťajú od mliečnych výrobkov pre rastlinné alternatívy.

Kým to obhajcovia mlieka a mliečnych výrobkov nepochopia, zdá sa, že uvidíme oveľa viac kampaní v priemysle v štýle Februdairy, pretože vegánstvo bude naďalej globálne rásť.

zdroj: plantbasednews.org

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky