Mäsový priemysel má pripravený balík opatrení proti výzve Veganuary 2022

Britské skupiny mäsového priemyslu červeného mäsa spolupracovali na novom súbore nástrojov na "posilnenie" dôvery veľkochovov počas budúcomesačnej iniciatívy Veganuary.
Balík materiálov bol vytvorený s cieľom pozitívne zvládnuť reputáciu britského červeného mäsa v čase, keď je stredobodom pozornosti vegánsky životný štýl. AHDB, Hybu Cig Cymru - Meat Promotion Wales (HCC) a Quality Meat Scotland (QMS) vytvorili balík, ktorý obsahuje videá, grafiku a zdieľateľné štatistiky.
Lesley Cameron, riaditeľka marketingu v QMS, povedala, že súbor nástrojov pomôže farmárom pridať svoj hlas k spoločnému - a pozitívnemu - rozprávaniu o sektore červeného mäsa.
"Účelom tohto súboru nástrojov nie je 'bojovať' alebo sa zamerať na ľudí s iným životným štýlom, ale pridať hlasy všetkých aspektov priemyslu s červeným mäsom," povedala. "Máme byť na čo hrdí, keďže škótske mäso nielen chutí lahodne a je bohaté na základné živiny, ale vyrába sa podľa najvyšších možných štandardov v oblasti poľnohospodárstva a dobrých životných podmienok zvierat."
Masívna kampaň proti vegánstvu
Súprava nástrojov proti vegánstvu je podložená tromi základnými témami. Zameriava sa na udržateľnosť, zdravie, blahobyt a silu nákupu na miestnej úrovni. Liam Byrne, vedúci marketingu mäsa v AHDB, vysvetlil, že britskí farmári majú "skvelý príbeh", ktorý by mohli povedať verejnosti.
Povedal, že britskí farmári môžu preukázať, že vyprodukované mäso a mliečne výrobky majú nižšiu uhlíkovú stopu, než je celosvetový priemer, a pritom dodržiavajú vysoké štandardy. "Dúfame, že tento balík opatrení proti vegánstvu im dobre poslúži na začatie týchto rozhovorov, ktoré pomôžu ľuďom znovu sa spojiť s ľuďmi, ktorí vyrábajú ich jedlo," dodal Byrne.
"Sme tiež nadšení, že sa farmári a ich príbehy stali ústrednými prvkami tohtoročnej kampane Jedzte vyvážene."
Kampaň, ktorá nabáda verejnosť, aby pridala do jedálnička mäso a mliečne výrobky vyrobené v Británii, sa vráti na televízne obrazovky od 4. januára .
Úspešná kampaň AHDB zdôrazňuje úlohu mäsa a mliečnych výrobkov z Veľkej Británie vo vyváženej a udržateľnej strave. Reklama sa zameriava na "dobroty" britského červeného mäsa a mliečnych výrobkov, najmä ako prírodný zdroj vitamínu B12. (ktorý sa pridáva ako suplement do stravy hospodárskych zvierat)
zdroj: farminguk.com