Vegánstvo má „problém identity“

Vegánstvo môže mať "problém s identitou", podľa nového výskumu. Výskum zverejnený spoločnosťou Walnut UNLIMITED, ktorá sa označuje ako "agentúra pre ľudské chápanie", sa zamerala na nákupné návyky ľudí.
Došlo k záveru: "Medzi Britmi, ktorí si vyberajú rastlinnú stravu, existuje vegánska priepasť, ktorá sa v skutočnosti neklasifikuje ako vegánska."
Vegánstvo
Walnut UNLIMITED sledoval nákupné návyky ľudí. Uviedol, že 22 percent Britov zváži rastlinné alternatívy, iba ak budú označené ako vegetariánske a nebudú " vegánske".
Vegánske štítky
Táto teória súvisí s údajmi zo štúdií publikovanými v článku Forbes z roku 2019 s názvom Prečo spotrebitelia uprednostňujú rastlinné štítky namiesto vegetariánskych alebo vegánskych .
"Výskum spoločnosti Technomic ukázal, že 58 percent spotrebiteľov by si radšej kúpilo rastlinné potraviny," uvádza sa v správe. "Iba 49 percent by si kúpilo vegetariánske a 43 percent by si kúpilo vegánske ... Zdá sa, že spotrebitelia majú pre vegánske a vegetariánske výrazy negatívne konotácie.
"Môžu si tieto slová spojiť s obmedzeným a nenápadným stravovaním, ktoré je nudné." Môžu ich tiež považovať za módne diéty, ktoré sa ťažko dodržiavajú, a na konci jedla ich nechajú hladných. "
Vegánsky vs. rastlinný
Clare Aigner, manažérka syndikovaného výskumu v spoločnosti Technomic, hovorila o vtedajšom výskume vegánstva a etikiet a uviedla : "Spotrebitelia považujú vegánske a vegetariánske jedlá za menej chutné ako jedlá z rastlín. Myslím si, že vegáni a vegetariáni sa dostali do mysle spotrebiteľov tým, že sa jedná o diétu. Ale oproti tomu vám možno rastlinné jedlo niečo dá.
"Získate z rastlinnej stravy viac živín." A spolu so záujmom o bielkoviny - to je živina č. 1 ktorú spotrebiteľa hľadajú v jedálnom lístku - rastlinná zložka vám poskytne aj túto bielkovinovú zložku. "
zdroj: plantbasednews.org