Vegánsky syr Babybel prichádza na trh

25.08.2021

Francúzsky gigant v oblasti syrov Bel Group chce do roku 2022 uviesť na trh vegánsky syr Babybel. 

V odstránenom tweete, o ktorom informovala vedúca rastlinná stránka Instagramu Vegan Food UK , Bel Group uviedla, že vegánsky Babybel by mohol byť na trhu do budúceho roka. V reakcii na otázky ľudí spoločnosť DM potvrdila, že pôjde iba o uvedenie na trh v USA, ale že do Spojeného kráľovstva príde aj verzia ikonických kolies syra v závodoch.

Bel si taktiež kladie za cieľ ísť ďalej než len za Babybel. Rastlinná verzia mäkkého syra Boursin bola uvedená na trh koncom roka 2020. A v predchádzajúcej tlačovej správe spoločnosť oznámila svoje ciele zaviesť vegánsku ponuku pre každú zo svojich hlavných značiek, ako sú trojuholníky Laughing Cow.

Nejde len o Babybel

V marci tohto roku Bel predstavil Nurishh : novú medzinárodnú značku, ktorá sa úplne venuje vegánskym syrovým výrobkom. Obsahuje šesť rôznych kombinácií rozmanitosti a chuti. Patria sem čedar, mozzarella a provolonové plátky alebo čedar, mozzarella a zmes čedarov a mozzarelly.

"Je to míľnik pre spoločnosť Bel Brands USA, pretože sme uviedli na trh našu prvú výhradne rastlinnú značku Nurishh," napísala vtedy spoločnosť na Twitteri. "Tento krok posilňuje Belovu misiu expandovať mimo mliečnych výrobkov, diverzifikovať sa na trhu so zdravým občerstvením a uspokojiť potreby spotrebiteľov."

V októbri 2019 syr so syrmi predstavil aj svoj nový podpis "Pre všetkých. For Good, "predstavuje svoj záväzok stať sa udržateľnejšou a zdravšou potravinárskou spoločnosťou. Touto aktualizáciou 155-ročná značka oznámila svoj zámer klásť dôraz na udržateľné a rastlinné zložky.

"Päť generácií svojej histórie dosiahla naša spoločnosť míľnik," uviedol vo vyhlásení Antoine Fievet, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Bel. "Dnes stojíme pred výzvou nakŕmiť rastúcu svetovú populáciu pri zachovaní zdrojov našej planéty."

Syr má obrovský vplyv na planétu. V správe pracovnej skupiny pre životné prostredie z roku 2011 sa zistilo, že výroba syra emituje tretie najvyššie množstvo skleníkových plynov zo všetkých potravín živočíšneho pôvodu, pričom sa radí tesne za jahňacie a hovädzie mäso.

"Model potravinárskeho podnikania, ktorý všetci poznáme, je zastaraný," dodal Fievet. "Je načase otvoriť cestu zdravším a zodpovednejším potravinám pre všetkých." A my výrobcovia potravín musíme poskytnúť skutočné odpovede. "

Spoločnosť Bel Group prijíma rastlinné potraviny

Bel taktiež získal väčšinový podiel v spoločnosti All in Foods. Francúzsky startup, ktorý vyrába značku vegánskych syrov Nature & Moi. Spoločnosť vtedy uznala, že akvizícia pomôže urýchliť vývoj vlastných rastlinných produktov naprieč jej existujúcimi značkami.

Bel Group taktiež uviedla na trh zmesi Laughing Cow Blends v USA, Veľkej Británii, Kanade a Nemecku. Mliečna tvarohová nátierka je zmiešaná s rastlinnými zložkami, ako je cícer. Konkrétne sa zameriava na trhy "tam, kde je medzi flexitaristami veľký potenciál".

Nadnárodná značka nie je jediným mliekarenským gigantom, ktorý diverzifikoval možnosti rastlinného pôvodu. Spoločnosť Danone , výrobca značiek Danon, Oikos, Activia a ďalších, získala v roku 2017 spoločnosť WhiteWave Foods, materskú spoločnosť známych vegánskych značiek vrátane Silk, So Delicious a Alpro.

Očakáva sa, že trh s vegánskymi syrmi dosiahne do konca roku 2027 10 790 miliónov dolárov.

zdroj: livekindly.co

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky