Vegánsky burger s chuťou ľudského mäsa získal ocenenie

Ak ste niekedy mali túžbu ochutnať ľudské mäso, teraz máte možnosť.
Švédska značka rastlinných potravín Oumph! vytvorila nezvyčajný burger s mäsovou príchuťou, ktorý minulý týždeň vyhral Silver Brand Experience a Activation Lion na festivale kreativity Cannes Lions.
Ak sa obávate, že bizarné "mäso" špeciálnej edície nemusí byť dostatočne realistické, nebojte sa - hovorca povedal, že urobili všetko pre to, aby bolo čo najviac autentické, vyrobili ho zo sóje, húb a pšeničného proteínu. ako aj rastlinné tuky a "záhadná zmes korenia".
Napriek zjavne strašidelnej podobnosti s ľudským mäsom hovorca ubezpečuje, že "pri vývoji tohto produktu neboli zranení žiadni ľudia".
Reklama - zverejnená v predvečer Halloweenu v roku 2021 - zobrazuje slabo osvetlenú chodbu s postavou kráčajúcou k dverám, ktorá krája medzi klipmi kuchára pripravujúceho nejaké mäso a radmi nožov predtým, ako sa na obrazovke objaví "ľudské mäso na rastlinnej báze".
"Som neuveriteľne hrdý na toto ocenenie a skvelú tímovú prácu, ktorá je za tým. Naším poslaním je zmeniť spôsob, akým ľudia jedia, a je našou povinnosťou využiť kreativitu ako nástroj na uskutočnenie tejto zmeny," povedal Henrik Åkerman, líder globálnej značky Oumph!.
"Ako malá značka musíme byť odvážni a pripravení posunúť niektoré hranice k prelomu a myslím si, že táto kampaň je dobrým príkladom toho, že to robíme," povedal.
Tomás Ostiglia, výkonný kreatívny riaditeľ kreatívnej agentúry LOLA MullenLowe, uviedol, že problémom pri predaji rastlinných produktov je, že ľudia často hovorili, že veľmi dobre nereprodukujú chuť mäsa. "Tvrdenie, že väčšina z nich je unavená z toho, že počúva, a ešte viac unavená z toho, že je sklamaná," povedal. "A samozrejme, riešením bolo pripraviť chutný burger z ľudského mäsa na rastlinnej báze.
zdroj: nypost.com