Vegánske značky sa musia spojiť, aby prevzali trh s mliekom

Zatiaľ čo kategória alternatívnych mliečnych výrobkov postupuje od úspechu k úspechu, je ešte potrebné urobiť viac, aby sa podporili výhody úbytku mlieka od mliečnych výrobcov.
Marketingová spoločnosť vyzýva vegánske mliečne značky, aby spojili svoje sily s cieľom transformovať globálny trh s mliekom . "Tým, že si mliečny priemysel hrá svoju vlastnú hru", žiada Ministry of Mylk vegánske značky, aby sa prihlásili do svojho združenia, ktoré bude zdieľať vedomosti a maximalizovať rast.
Vegánske mliečne značky
"Zatiaľ čo kategória alternatívnych mliečnych výrobkov postupuje od jedného úspechu k druhému, je treba ešte urobiť veľa práce na podporu výhod vyradenia mliečnych výrobkov pre spotrebiteľov z celého sveta," tvrdí organizácia.
Pri vytváraní portfólia vegánskych mliečnych značiek chce Ministry of Mylk vytvoriť nové príležitosti. Nastáva po tom, čo na trhu dominujú medzinárodné mliekarenské spoločnosti - pomocou statných postupov rozdaných od vlád a korporácií.
Prevzatie mliekarenského priemyslu
Na svojej webovej stránke MoM hovorí: "Na základe rovnakých metód ako asociácie mliekarenských výrobcov sa snažíme vytvoriť fórum pre vytváranie sietí a zdieľanie znalostí v prostredí vzájomného rešpektu a porozumenia."
Spoločnosti, ktoré sa zaregistrujú, budú mať prístup k udalostiam, možnostiam PR a šanci nadviazať obchodné partnerstvo.
"Hranie si mliekarenského priemyslu na vlastnú hru"
Veľké množstvo vegánskych značiek sa tento rok môže pochváliť obrovským úspechom - od prudkého nárastu IPO spoločnosti Oatly po Nestlé, ktoré uvádza na trh svoje mlieko z hrachu Wunda vo Veľkej Británii a Európe.
Napriek tomu Ministry of Mylk tvrdí, že na "väčšine trhov" predstavuje predaj iba malé percento. Navyše tvrdí, že je potrebné urobiť viac pre urýchlenie rastu.
zdroj: plantbasednews.org