Vegánske mäso Impossible foods sa môže podávať deťom v školách

10.05.2021

Vegánske mäsové výrobky spoločnosti Impossible Foods sú teraz certifikované pre deti, čo znamená, že spoločnosť ich môže uviesť do škôl do konca roka.

Spoločnosť Impossible Foods práve zabezpečila etikety detskej výživy pre svoj vlajkový produkt Impossible Burger, vďaka čomu je jej vegánske mäso vhodné na školské obedy.

Pridanie označenia detskej výživy k potravinovým produktom spoločnosti znamená, že teraz má nárok na programy výživy detí vrátane národných školských obedov a školských raňajok, čo je dobrovoľný, ale významný krok v plánoch spoločnosti Impossible vstúpiť na trh K-12 do jesene 2021.

Štítky Child Nutrition (CN), ktoré sú autorizované Ministerstvom poľnohospodárstva Spojených štátov amerických (USDA), uľahčujú školám určiť, koľko jednotlivých zložiek školského jedla - napríklad mäsa Impossible - prispieva k federálnym požiadavkám na detskú výživu.

Sprístupnenie produktov Impossible Foods všade tam, kde ľudia konzumujú mäso, ktoré pre deti často zahŕňa školy, je kľúčom k poslaniu spoločnosti," uviedol v tlačovej správe generálny riaditeľ a zakladateľ spoločnosti Impossible Foods Pat Brown .

Aké vegánske jedlá by jedli deti?

Teraz, keď spoločnosť Impossible Foods získala označenie KN, bude sa jej vegánske mäso nachádzať v pilotných programoch, ktoré sa tento mesiac uskutočnia v školských štvrtiach v USA, vrátane Palo Alto Unified School District, Palo Alto, CA; Aberdeen School District, Aberdeen, WA; Štátne školy Deer Creek, Edmond, OK; a verejné školy v Union City, Union City, OK.

Položky ponuky zahŕňajú Impossible Street Tacos, Impossible Frito Pie a Spaghetti with Impossible Meat Sauce. Jedna zúčastnená škola v Aberdeene vo Washingtone už začala skúšať špagety a hamburgery Impossible Meat a uviedla "silnú reakciu a angažovanosť študentov aj učiteľov".

"Sme nadšení, že môžeme uzavrieť partnerstvo so školskými obvodmi školy K-12 po celej krajine, aby sme znížili bariéry prístupu k nášmu rastlinnému mäsu pre túto generáciu, ktorá robí zmeny," uviedol Brown. "Školy hrajú nielen úlohu pri formovaní stravovacích návykov detí, ale zohrávajú dôležitú úlohu aj pri poskytovaní raného vzdelávania o zmene podnebia a jeho základných príčinách."

Koľko vedia deti o zmene podnebia?

Kalifornská spoločnosť tiež zverejnila prehľad poznatkov, ktorý ukazuje, koľko mladých ľudí už vie o dopade potravín, ktoré konzumujú, na životné prostredie. Podľa správy 4 z 5 detí uviedli, že sú s témou zmeny podnebia "trochu oboznámené".

62% tiež uviedlo, že sa dozvedeli o zmene podnebia v školskom prostredí. Zatiaľ čo 7 z 10 detí má pocit, že môžu niečo zmeniť, takmer 90 percent uviedlo, že je pre nich dôležité niečo urobiť so zmenami podnebia sami.

Zatiaľ čo 97 percent detí stále konzumuje mäso každý týždeň, po informovaní o súvislosti medzi živočíšnym poľnohospodárstvom a zmenou podnebia 78 percent uviedlo, že je dôležité predovšetkým obmedziť chov kráv. Šesťdesiattri percent tiež uviedlo, že je pravdepodobnejšie, že mäso sami obmedzia.

"Deti poskytujú obrovskú a do veľkej miery neprebádanú príležitosť pre pokrok v oblasti životného prostredia," uviedla Jessica Appelgren, viceprezidentka pre komunikáciu spoločnosti Impossible Foods. "Záleží im na zmene podnebia a chcú s tým niečo urobiť. Dáta ukazujú, že majú podstatný vplyv na rozhodovanie o rodinných jedlách."

"Naše uvedenie označenia CN na trh je iba začiatkom Impossible Foods zapojením tejto budúcej rozhodujúcej generácie," dodala.

Začiatkom tohto roka spoločnosť Impossible Foods výrazne znížila cenu svojho vegánskeho mäsa, aby mohla priamo konkurovať tradičným živočíšnym produktom. Spoločnosť by mohla tiež vstúpiť na burzu v najbližších mesiacoch s počiatočnou verejnou ponukou (IPO) v hodnote približne 10 miliárd dolárov .

zdroj: livekindly.co

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky