"Vegan" je druhé najvyhľadávanejšie slovo na Amazone

Záujem o vegánske mäso stúpa na Amazone , najväčšom online maloobchode na svete. V mesiaci jún nakupujúci hľadali rastlinné mäso 44 000-krát.
Tieto informácie zverejnila spoločnosť Label Insight. Podľa svojich webových stránok je spoločnosť "najdôveryhodnejším zdrojom údajov o výrobkoch" v priemysle spotrebného balenia. Používa ho viac ako 30 000 značiek vrátane spoločností Google a Walmart a FDA a USDA.
Spoločnosť Label Insight zistila, že vegánski kupujúci Amazonu väčšinou vyhľadávali výrazy ako "vegánske mäso", "vegánske hamburgery", "vegánske kurča" a "vegánske ryby". Aj v tomto mesiaci vyskočilo vyhľadávanie vegánskych hamburgerov na Amazone o 45 percent.
Spoločnosť Label Insight urobila podobný objav minulý rok vo svojej správe Activating Attributes: How Brands can avoid an Missing Millions .
Pri pohľade na údaje od mnohých online predajcov spoločnosť zistila, že "vegan" bol druhým najvyhľadávanejším atribútom v kategórii občerstvenia . Bol to tiež siedmy najvyhľadávanejší atribút vo všetkých kategóriách.
Vegánske jedlo na vzostupe
Je to trend hlásený mnohými podnikmi na scéne vegánskych potravín. V maloobchode v USA sa predaj rastlinných potravín zvýšil v roku 2020 o 27 percent , čím prekonal 7 miliárd dolárov.
Jedna značka vegánskeho mäsa, spoločnosť The Very Good Food Company , oznámila, že jej objednávky sa v minulom roku zvýšili o 1686 percent v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2019. Predaj výrobkov tiež poskočil o 582 percent.
Britská vegánska značka Squeaky Bean oznámila, že jej tržby sa v januári zvýšili o 222 percent v porovnaní s januárom 2020. Simon Day, marketingový manažér spoločnosti Winterbotham Darby Squeaky Bean, uviedol: "Je povzbudivé sledovať rast rastlinnej kategórie ako celku.
"Naj povzbudivejším znamením do budúcnosti je, že ponúkané jedlo je stále chutnejšie, rozmanitejšie a relevantnejšie pre životy ľudí. "Naším zameraním je pokračovať v tejto dynamike do roku 2021 a ďalej!"
zdroj: plantbasednews.org