Ukončite násilie voči rastlinám. Jedzte mäso!

11.01.2022

Marketingová stratégia realizovaná mäsiarstvom v Edinburghu v Spojenom kráľovstve zdvihla ľuďom obočie.

WM Christie, rodinný mäsiar založený v roku 1889, umiestnil do svojho obchodu v Bruntsfielde tabuľový nápis, ktorý sa zameriaval na vegetariánov. "Vegetariáni denne zabíjajú tisíce nevinných rastlín," stálo na nápise. "Pomôžte ukončiť násilie. Jedzte mäso."

Pobavený nakupujúci zverejnil fotografiu nápisu online, čím vyvolal rozruch medzi obhajcami práv zvierat. "Ježiš, tá nevedomosť je úžasná." Rastliny nie sú vnímavé a existujú v synergii s ľuďmi a zvieratami ako zdroj potravy," komentoval Kevin Thomson pre Edinburgh Live .

"Nemôžeš povedať, že som zabil mrkvu." Ľudia sa budú držať najrôznejších nezmyslov, aby ospravedlnili vraždenie zvierat... zvierat, ktoré majú presne tie isté základné želania ako my - byť šťastné, v bezpečí a bez utrpenia." Iní používatelia sociálnych médií poukázali na to, že zvieratá chované na ľudskú spotrebu si tiež vyžadujú "zabíjanie" plodín. 

V skutočnosti len asi polovica ( 55 percent ) svetových kalórií z plodín živí ľudí priamo. A v prípade niektorých plodín je veľká väčšina kŕmená hospodárskymi zvieratami, nie ľuďmi. Napríklad 77 percent svetovej sóje sa kŕmi hospodárskymi zvieratami.

Okrem toho, kaloricky povedané, systém by sa mohol považovať za neefektívny, pretože na výrobu iba 12 kalórií kurčaťa je potrebných 100 kalórií obilia . Premena je ešte horšia v prípade iných potravín živočíšneho pôvodu; 100 kalórií plodín produkuje iba tri kalórie hovädzieho mäsa. 

Veganuary vs Meatanuary

Willie Christie, ktorý vedie mäsiarov po boku svojho brata, tabuľu obhajoval. "Keďže máme Veganuary, nehodí sa, že by to mohlo byť aj Meatanuary? V žiadnom prípade to nebolo zlomyseľné, len obyčajný vtip a žartovanie," povedal pre Edinburgh Live .

"Ľudia to zobrali nesprávne. sme obklopení ľuďmi, ktorí nám hovoria, aby sme sa stali vegánmi a vegetariánmi, no moja firma je mäsiarstvo. Predávame mäso a propagujem svoju firmu.

"Každý má právo na svoj názor a ja ho rešpektujem, len vyjadrujem svoj. A zdá sa, že to fungovalo, vzhľadom na pozornosť, ktorú teraz moje mäsiarstvo dostalo."

Veganuary vs Regenuary

WM Christie nie je jedinou spoločnosťou zameranou na mäso, ktorá si robí srandu z kampane Veganuary - mesačného prísľubu stať sa vegánom od januára. Tento mesiac koalícia živočíšnych poľnohospodárov presadzuje svoj vlastný názor na Veganuary. Kampaň Regenuary povzbudzuje nakupujúcich, aby vyhľadávali mäso a mliečne výrobky vyrobené regeneratívnymi poľnohospodárskymi metódami.

Kampaň poznamenáva, že vegáni a vegetariáni sa stále môžu zúčastniť tým, že budú viac dbať na to, odkiaľ pochádzajú ich potraviny. Avšak, etické Butcher na stránkach konštatuje, že Regenuary sa začal ako "odpoveď na Veganuary," a reaguje z "frustrácie" na "zavádzajúce správy okolo vegánstva a jeho vplyvu na životné prostredie."

Mimochodom, v novembri bola spustená značka zameraná na anti-vegánsky životný štýl, ktorá ľuďom, ktorí jedia mäso, umožnila vyhlásiť, že sú "hrdí na to, že nie sú vegánmi". Spoločnosť predáva tovar na mieru, ako sú hrnčeky s vyhlásením: "Zdvojnásobil som príjem mäsa, aby som vybalancoval niekoho, kto sa stal vegánom."

"Sme tu, aby sme sa postavili za veľkú väčšinu ľudí, ktorí jedia mäso," uvádza značka s názvom Not Vegan Friendly na svojej webovej stránke. "Ak prepáčite slovnú hračku, ale veľa ľudí má už dosť vegánov, ktorí nám vtláčajú svoje presvedčenie do krku, takže je čas vyjadriť sa v prospech našej inej a dokonale platnej voľby jesť mäso." Butchers povzbudzuje nakupujúcich, aby Ukončili násilie na rastlinách jedením mäsa

zdroj: plantbasednews.org

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky