Sťažnosť mliečneho priemyslu: Cancel culture tlačí Gen Z aby sa vyhýbala mlieku

29.04.2022

Arla Foods, štvrtý najväčší výrobca mlieka na svete a najväčšia mliekarenská spoločnosť v Spojenom kráľovstve, hovorila o zmene postoja ľudí k mliekarenskému priemyslu. 

Arla tvrdí, že 34 % ľudí žijúcich v Spojenom kráľovstve si vyberá stravu "čisto na základe informácií zo sociálnych médií". V nedávnom vyhlásení mliekarenský gigant tvrdí, že ľudia robia "okamžité rozhodnutia" na základe toho, čo čítajú na sociálnych sieťach o udržateľnej strave a mliečnych výrobkoch.

Okrem toho Arla tvrdí, že jej výskum (ktorý ešte nie je k dispozícii) naznačuje, že 49 % účastníkov Gen Z sa hanbilo objednávať mliečne výrobky na verejnosti. Mliekarenské družstvo vyzvalo na "potrebu vyvážiť konverzáciu, pokiaľ ide o potraviny a zdravie našej planéty". A čo viac, Arla a jej 2 100 farmárov povzbudzuje národ, aby sa pred odstránením celej skupiny potravín "pozreli na celý životný cyklus potravín a farmárčenia".

Výskum mliečneho priemyslu Arla Food

Vo vyhlásení Arla tvrdila, že jej výskum ukázal, že dvaja z piatich (41 percent) ľudí sa cítia zmätení z toho, čo presne robí udržateľnú stravu.

Vo vyhlásení sa tiež uvádza, že štúdia zistila, že 29 % z generácie Z by konzumovalo mliečne výrobky iba v súkromí svojich domovov a že 65 % ľudí sa cítilo "pod tlakom" konzumovať mliečne alternatívy , no nechceli sa mliečnych výrobkov vzdať.

Debbie Wilkinsová, Arla Farmárka v Gloucestershire, povedala: "Mliekárstvo môže byť často nepochopené, najmä keď sa robia rýchle rozhodnutia na základe toho, čo vidíme na sociálnych médiách. Wilkins to uzavrela tým, že požiadala ľudí, aby začali "Zvažovať veci, ako je láska, ktorú mám k svojej farme, k mojim kravám, celej prírode a životnému prostrediu, keď sa pozerám na priemysel ako celok." (WTF?)

Okrem toho, riaditeľ priemyslu skupiny Arla, Graham Wilkinson, dodal: "Vieme, že priemysel nie je bez problémov, a pokiaľ ide o chov dojníc a klimatickú krízu, musíme zdolať veľa kopcov, aby sme dosiahli náš cieľ dosiahnuť uhlíkovú neutralitu do roku 2050.

"Arla má viacero farmárskych štandardov, ktorým neustále čelíme, so všetkým, od dobrých životných podmienok zvierat, kvality našich produktov a nášho vplyvu na životné prostredie."

Problém s mliečnymi výrobkami

Realita chovu dojníc je v posledných rokoch zreteľnejšia. Okrem environmentálnych faktorov, akými sú napríklad rastúce emisie skleníkových plynov, je pre mnohých stále väčším záujmom dobré životné podmienky zvierat.

Tak ako my, aj dojnice produkujú mlieko až po pôrode. Aby bolo možné držať krok s rastúcim dopytom po mliečnych výrobkoch, dojnice sú umelo oplodňované, čo môže byť často bolestivý a náročný proces.

Po deviatich mesiacoch tehotenstva sa teľa odoberie matke v priebehu niekoľkých dní alebo dokonca hodín. Teľatá samice nahrádzajú stádo na dojenie, zatiaľ čo teľatá samcov sa považujú za "neužitočné" a často sa predávajú na mäso alebo sa zabíjajú na farmách.

Strata teľaťa môže matku veľmi emocionálne zaťažiť, napriek tomu bude znovu oplodnená, kým bude ešte dojčiť. Navyše tento proces vystavuje organizmus kravy enormnému stresu a môže zanechať telo fyzicky poškodené.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky