Serena Willams a Jake Gyllenhaal sú noví investori a tváre JUST Egg

24.05.2022

Tenisová superstar Serena Willams a herec Jake Gyllenhaal sú najnovšími celebritami, ktoré investovali do vegánskeho JUST Egg.

Tenisová šampiónka Serena Williams a herec Jake Gyllenhaal sú najnovšími investormi celebrít do Eat Just, značky známej pre JUST Egg, vegánsku vajcovú náhradu vyrobenú z fazule mungo. Duo je tiež súčasťou kampane značky "Naozaj dobré vajcia" a objavuje sa v dvoch samostatných 30-sekundových reklamách.

Gyllenhaalov vzhľad je tematicky zameraný na tajné cvičenia celebrít ďalšej úrovne a ukazuje mu, že po kole podvodného jiu jitsu a predtým, než má naplánovaný "galaktický robo-rytiersky tréning", jedol JUST Egg na doplnenie energie.

Williamsovej komerčný spot má iný prístup. Je zobrazená vo svojej domácej kuchyni obklopená vedcami, odborníkmi na výživu a trénermi, ktorí optimalizujú každý jej pohyb, vrátane toho, čo konzumuje na raňajky.

"Prezradím ti tajomstvo: V skutočnosti nemám v kuchyni žiadneho vedca." Nie je to tam také vzrušujúce. Ale ja mám JUST Egg," uviedla Williams vo vyhlásení. "Jem, aby som žila, takže JUST Egg mi pomáha cítiť sa a podávať lepšie výkony. Ale je to aj chutné - myslím, že moja rodina ani nedokáže ochutnať rozdiel medzi JUST Egg a slepačím vajcom."

Reklamy sa objavia na hlavných trhoch, ako sú Chicago, Los Angeles a New York City, ako aj na národnej úrovni prostredníctvom prepojených televíznych platforiem a sociálnych médií. V júni Eat Just uvedie na trh aj darčeky vytvorené v spolupráci s ambasádormi svojich značiek, ktoré obsahujú exkluzívne súpravy naplnené niektorými obľúbenými predmetmi každého človeka do kuchyne a telocvične. 

Jake Gyllenhaal sa obracia na JUST Egg, aby jedol viac rastlinnéej stravy

Tieto dve nové reklamy celebrít sú súčasťou prvej komerčnej kampane Eat Just, ktorá pozostáva z 30-sekundových reklám vytvorených s cieľom spochybniť domnienky o rastlinných potravinách. Reklamy "Naozaj dobré vajcia" boli spustené v septembri minulého roka s tromi náročnými scenármi raňajok: potýkať sa s kocovinou pred prácou, pripraviť si raňajky pred školou a pripraviť rastlinné raňajky pre nového vegánskeho priateľa.

Všetky reklamy "Really Good Eggs" rozpráva JB Smoove , herec a komik, ktorý je známy najmä vďaka svojej práci na filme " Cumb Your Enthusiasm". "Som nadšený z partnerstva s JUST Egg," uviedol Gyllenhaal vo vyhlásení. "Pre svoje zdravie jem viac rastlinnej stravy a vďaka JUST Egg je to jednoduché a chutné. Uvedomujem si aj vplyv nášho potravinového systému na našu planétu, takže poslanie JUST Egg je pre mňa dôležité. A úprimne, kto môže odmietnuť, keď ho rozpráva JB Smoove."

Rovnako ako Williams a Gyllenhaal, aj Smoove je veľkým fanúšikom JUST Egg - a je známe, že so sebou nosí fľašu vegánskeho vajíčka do svojej obľúbenej reštaurácie s vyprážanou ryžou. Herec a komik sa stal vegánom v roku 2018 po rokoch nátlaku, aby sa jeho manželka Shahidah Omar vzdala živočíšnych produktov. "Robím to kvôli diéte. Robím to zo zdravotných dôvodov. Robím to pre zvieratá, pre planétu," povedal Smoove o svojich dôvodoch, prečo sa stať vegánom. "Pre mňa je to široké spektrum."

Serena Williams miluje vegánske vajíčka

Williamsovej investícia do Eat Just je len jedným z jej mnohých vegánskych počinov. Najnovšie Williams investovala do WILE , značky vegánskych doplnkov, ktorú vytvorili ženy pre ženy v rôznych štádiách menopauzy. Williams sa zúčastnila počiatočného kola WILE v hodnote 3 milióny dolárov prostredníctvom spoločnosti Serena Ventures, novej ranej fázy rizikového kapitálu, ktorá práve získala 111 miliónov dolárov na podporu značiek a zakladateľov, ktorým Williams verí.

Okrem zosúladenia s jej stravovacími návykmi je Williamsovej posledná investícia do Eat Just motivovaná aj udržateľnosťou. "Som tiež all-in na misii: ako môžeme sprístupniť zdravé a udržateľné možnosti každému?", povedala Williams. "JUST Egg prináša skutočný rozdiel a som hrdá na to, že môžem byť s nimi partnerom a byť akcionárom spoločnosti."

Tieto dve reklamy prichádzajú počas kľúčového obdobia rastu spoločnosti Eat Just, ktorá uviedla na trh JUST Egg v roku 2018. Odvtedy spoločnosť predala ekvivalent 250 miliónov vajec, čím ušetrila 9,1 miliardy galónov vody, čím sa vyhla 43,6 milióna kilogramov CO2. emisií a šetrenie 13 446 akrov pôdy. JUST Egg je v súčasnosti k dispozícii na približne 44 000 miestach maloobchodnej distribúcie a 2 200 stravovacích zariadeniach, vrátane nedávnych partnerov Alfred Coffee, Caribou Coffee a Peet's Coffee - ktorí všetci podávajú vegánske sendviče vyrobené z rastlinných vajec.

Po tom, čo jeho kľúčová zložka mungo fazuľového proteínu získala schválenie Európskou úniou, Eat Just tento rok rozširuje svoju globálnu distribúciu aj do Európy, čím ďalej rozširuje svoju medzinárodnú pôsobnosť, ktorá zahŕňa Kanadu, Hongkong, Čínu , Singapur, Južnú Afriku a Južnú Kóreu.  

zdroj: vegnews.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky