Prečo známy komik Kevin Hart podporuje Beyond Meat

12.05.2022

Komik Kevin Hart miluje vegánske hamburgery Beyond Meat, pretože sú "pre nás lepšie bez toho, aby sme mali pocit, že niečo obetujeme".

Komik Kevin Hart sa počas tohtoročnej letnej grilovacej sezóny venuje vegánskym hamburgerom. Hart je dlhoročným investorom a ambasádorom Beyond Meat a pripája sa k letnej grilovacej kampani vegánskej značky s cieľom propagovať jej rastlinné hamburgery, ktoré sú podľa neho kľúčové pre zblíženie celej rodiny.

"S Beyond Meat sa mi páči, že si moja rodina a ja môžeme vychutnať všetky jedlá, ktoré milujeme - ako grilované hamburgery na dvore - ale robíme to spôsobom, ktorý je pre nás lepší, bez toho, aby sme mali pocit, že niečo obetujeme," povedal Hart vyhlásenie. "Ako dlhoročný partner som využil príležitosť byť súčasťou tejto letnej grilovacej kampane, aby som inšpiroval viac ľudí, aby vyskúšali Beyond Meat."

Nová letná kampaň sa začína počas Národného mesiaca burgerov (máj) reklamou, v ktorej vystupujú Hart a kolega komik Will "Spank" Horton, ktorý sa zameriava na rastlinnú evolúciu letného grilovania. 

Kevin Hart podporuje vegánske hamburgery

Keď sa Hart v roku 2019 pripojil k Beyond Meat ako ambasádor, na Instagrame povedal svojim 74 miliónom instagramových sledovateľov, že plánuje posunúť svoju zdravú stravu "o stupeň vyššie" tým, že sa dostane k "tomuto nakopnutiu z rastlinnej stravy". Vo svojej novej spolupráci so značkou sa Hart a Horton objavia v minútovej reklame, ktorá pojednáva o dôležitosti udržiavania tradícií, ako je napríklad letné grilovanie, a zároveň sa lepšie rozhodujú pre budúcnosť - pričom používajú vtipný, zastaraný slang, keď sú oblečení, v meniacich sa módnych trendoch v rôznych obdobiach.

Vzhľadom na environmentálne výhody konzumácie rastlinných hamburgerov namiesto hovädzieho mäsa prichádza reklama aj s klimatickým posolstvom. "Urobte zmeny, ktoré sú pre planétu lepšie," hovorí Hart, pričom má na sebe odev z 90. rokov a podáva Hortonovi hamburger. "Och, rýchlo, lepšie pre planétu?" Ty buguješ," odpovedá Horton.

"Slovo? Rastlinná strava v skutočnosti bojuje proti klimatickým zmenám," hovorí Hart. "Vieš, niekedy prehliadame tie najočividnejšie veci, ktoré môžeme zmeniť, a ja neviem prečo. Niektoré veci by mali byť jednoduché, napríklad jesť Beyond Meat."

A Hartova láska k vegánskym hamburgerom nekončí len na jeho tanieri. Na začiatku pandémie COVID-19 sa Hart a ďalší veľvyslanci Beyond Meat, vrátane hviezdy NBA Kyrie Irvinga, spojili, aby podporili kampaň značky Feed A Million+ s cieľom poslať ľuďom v núdzi viac ako milión vegánskych Beyond Burgers. 

Fanúšikovia celebrít Beyond Meat

Hart je súčasťou veľkej skupiny investorov a ambasádorov celebrít, ktorí sa pripojili k Beyond Meat v roku 2019, medzi ktoré patrilo 14 športovcov ako legenda NBA Shaquille O'Neal, hviezda NFL DeAndre Hopkins, známy horolezec Alex Honnold a päťnásobný olympionik na snowboarde. Shaun White.

Generálny riaditeľ Beyond Meat Ethan Brown sa dobre vyzná v športe a minulý týždeň sa posadil s jedným z najznámejších podporovateľov značky, hviezdou NBA, Chrisom Paulom, v rozhovore o budúcnosti vegánskeho mäsa. Paul začal rozhovor, ktorý produkuje spravodajská platforma Bloomberg , pripísaním zásluh Brownovi za to, že mu pomohol stať sa vegánom. "Musím začať tým, že poviem, že som hrdý investor," povedal Paul. "A musím ti oznámiť, Ethan, že máš veľa spoločného s tým, prečo som začal s rastlinnou stravou."

Brown vysvetlil, ako si už v ranom veku uvedomil, že zmena klímy je jedným z najväčších problémov, ktorým ľudstvo čelí. Najprv začal tento problém riešiť prostredníctvom svojej práce v oblasti čistej energie a neskôr si uvedomil, že najväčší vplyv mohol dosiahnuť v potravinárskom priemysle.

"Začal som skutočne viac premýšľať o klíme sofistikovanejším spôsobom, ako som mal, keď som bol len študent, a začal som premýšľať o vplyve dobytka na klímu," povedal Brown. "Pre mňa bolo to obrovské množstvo pôdy, vody a emisií, ktoré sa podieľali na tom, že zviera na tanier dostal kúsok bielkoviny, také významné, že som mal pocit, že s tým musím niečo urobiť." 

Brown potom rozložil zloženie mäsa na bielkoviny, tuk a vodu a vysvetlil, že tento proces je vysoko neefektívny, keď sa do toho zapojí zviera vzhľadom na množstvo zdrojov potrebných na to, aby sa tieto základné stavebné kamene dostali na tanier ako mäso. Brown vysvetlil, že medzi zložkami mäsa a zložkami rastlín existuje zhoda. "Takže to, čo nájdete v rastlinách, nájdete aj v ľudských a zvieracích telách, len inak prezentované," hovorí Brown. "Rastlinnú ríšu používame spôsobmi, ktoré ju prezentujú ľudskému zmyslovému zážitku ako živočíšnu bielkovinu."

Brown tiež komentoval prebiehajúce partnerstvá spoločnosti Beyond Meat s ťažkými váhami rýchleho občerstvenia, ako sú Pizza Hut, KFC , Taco Bell a McDonald's . "Sľubujeme im, že prekonáme ostatné značky na trhu," povedal Brown. "Prinesieme vám ten najlepší produkt." Brown tiež prezradil, že bol jedným z prvých zákazníkov, ktorí ochutnali Beyond Burger, keď ho McDonald's prvýkrát testoval ako súčasť PLT na vybraných miestach v Toronte v roku 2019.

"Neskoro v noci som sadol do auta a odišiel som tam, sadol som si do reštaurácie a mal som to," povedal. "Mám ten pocit, vieš, naozaj nemôžem uveriť, že sa to deje a bolo to pre mňa požehnanie." Nádherný pocit." 

zdroj: vegnews.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky