McDonald's France uvádza na trh McPlant Nuggets
McDonald's France sa spojil s Beyond Meat , aby uviedol na trh novú možnosť menu, Veggie McPlant Nuggets, vo svojich 1 560 reštauráciách.
Nugety sú vyrobené z hrachového proteínu a obaľované v pšeničnej a kukuričnej múke. Sú dostupné za rovnakú cenu ako McDonald's Chicken McNuggets a v rovnakých formátoch (x4, x6, x9 a x20).
Ako uvádza Le Figaro , spotrebitelia reagovali na nugety v chuťových testoch veľmi pozitívne, priaznivo ich porovnávali s mäsovými McNuggets. Reťazec rýchleho občerstvenia uviedol, že je presvedčený, že produkt bude mať úspech.
Zatiaľ čo McDonald's predtým ponúkal bezmäsité možnosti vo Francúzsku, často to boli limitované edície a nevhodné pre vegánov kvôli zahrnutiu mliečnych výrobkov alebo vajec. Naproti tomu nové nugety sú úplne rastlinné a budú stálym doplnkom jedálneho lístka.
Rastlinne v McDonald's
McPlant Nuggets sa predtým ukázali ako úspešné po uvedení v McDonald's v Nemecku minulý rok, napriek tomu, že vyvolali kontroverziu , keď sa ukázalo, že ich metódy prípravy môžu spôsobiť, že nie sú vhodné pre vegetariánov alebo vegánov. McDonald's tiež pokračoval v rozširovaní hamburgerov McPlant po celej Európe, kde sa mu darí aj napriek hlásenému nedostatku úspechu v USA.
Na niektorých európskych trhoch ponúka reťazec iné rastlinné možnosti. Štyri nové položky bezmäsitého menu (niektoré v limitovanej edícii) boli uvedené na trh v McDonald's Netherlands v roku 2023 a reťazec tiež odhalil, že v ponuke umiestňuje vegetariánske položky pred hovädzie mäso, aby povzbudil viac ľudí, aby ich vyskúšali. V Spojenom kráľovstve začal McDonald's testovať vegánsku zmrzlinu v júni.
V McDonald's je však stále k dispozícii relatívne málo rastlinných možností v porovnaní s inými reťazcami rýchleho občerstvenia, ako je Burger King, ktorý pracuje na tom, aby jeho jedálny lístok bol z 50 % rastlinný .
"S Veggie McPlant Nuggets reagujeme na čoraz silnejšiu túžbu francúzskych spotrebiteľov, ktorí chcú meniť svoj príjem bielkovín bez kompromisov v oblasti pôžitku," povedal pre BFM Business Jean-Guillaume Bertola, marketingový riaditeľ McDonald's France.
zdroj: vegconomist.com