MALK, najrýchlejšie rastúce rastlinné mlieko na trhu
V posledných dvanástich mesiacoch spoločnosť MALK uvádza, že "sa stala najrýchlejšie rastúcim rastlinným mliekom na všetkých trhoch číslo 1 a viac ako zdvojnásobila distribúciu" svojich ultračistých orechových mliek a smotany bez umelých prísad, konzervačných látok, a karagénanu.
Boli sme nadšení, že sme sa stretli s generálnym riaditeľom Jasonom Bronstadom, aby sme pochopili tajomstvo úspechu spoločnosti MALK a zistili, ako spoločnosť investuje 7 miliónov dolárov získaných v nedávnom kole série B2.
Povedzte nám o poslaní a vízii MALK Organics.
Spoločnosť MALK Organics, založená v roku 2015, je hrdá na to, že je lídrom v oblasti čistejších produktov v kategórii rastlinného mlieka a mimo nej. Naším poslaním je ponúkať tie najčistejšie a najzdravšie dostupné rastlinné mlieka s dôrazom na transparentnosť a jednoduché ingrediencie.
Na rozdiel od mnohých konkurentov sú naše produkty certifikované ako organické, obsahujú minimum prísad a nikdy neobsahujú prísady, gumy, plnivá a oleje. Prostredníctvom iniciatív, ako je naša kampaň #turnitaround, sa snažíme stanoviť nové štandardy pre čistotu a transparentnosť, čo následne povzbudí spotrebiteľov, aby si viac uvedomovali zložky, ktoré konzumujú .
MALK kladie dôraz na čisté ingrediencie a transparentnosť. Môžete vysvetliť proces získavania a výberu vašich ingrediencií?
V MALK veríme v úplnú transparentnosť od receptúry až po dizajn balenia. Dodávame certifikované organické celé potraviny s veľkou starostlivosťou o spotrebiteľa aj životné prostredie. Každý z našich produktov obsahuje iba 3-6 jednoduchých, známych ingrediencií. Vyhýbame sa používaniu mliečnych výrobkov, gumy, plnív, olejov, lepku a GMO. Tento výberový proces zaisťuje, že naše produkty spĺňajú najvyššie štandardy kvality a zdravotných výhod a poskytujú našim spotrebiteľom čisté a výživné možnosti.
Vždy sme verili, že produkty s najvyššou zložkou sú najdôležitejšie, a zabezpečili sme, že partneri, ktorých si vyberieme (mandle, ovos, soľ, atď.), zachovávajú najvyššiu integritu pri pestovaní a obmedzenom spracovaní surovín, takže my (a naši spotrebitelia) môžu mať skvelý pocit z toho, čo konzumujú.
Ako najrýchlejšie rastúca značka rastlinného mlieka č. 1, čo podľa vás odlišuje MALK od ostatných konkurentov na trhu s rastlinnými nápojmi?
MALK vyniká na trhu s rastlinnými nápojmi vďaka nášmu záväzku k transparentnosti a jednoduchosti. Zatiaľ čo mnohí konkurenti používajú prísady, ako sú gumy, plnivá a oleje, my sa tomu všetkému vyhýbame. Naša oddanosť kvalite a transparentnosti zarezonovala u spotrebiteľov, ktorí si uvedomujú zdravie, a poháňajú rýchly rast spoločnosti MALK.
Aké sú kľúčové míľniky a úspechy spoločnosti?
Od svojho založenia v roku 2015 spoločnosť MALK dosiahla niekoľko kľúčových míľnikov, vrátane rozšírenia nášho produktového radu o nesladené mandle, vanilkové mandle, čokoládové mandle, originálne ovsené vločky, vanilkové ovesné vločky a kešu. Nedávno sme tiež vstúpili do úplne novej kategórie – krémy – s vanilkovou mandľou, karamelovou mandľou a jemne sladeným ovsom.
"Naša oddanosť kvalite a transparentnosti zarezonovala u spotrebiteľov, ktorí dbajú na svoje zdravie"
Kód sme prelomili aj pri vytváraní stabilnej ponuky, ktorá neobetuje náš záväzok k čistým a jednoduchým ingredienciám. Okrem toho sme výrazne rozšírili našu maloobchodnú prítomnosť vďaka spolupráci s veľkými maloobchodníkmi, ako sú Publix, Albertsons a Target.
Naďalej si držíme pozíciu najrýchlejšie rastúcej značky rastlinného mlieka a značky číslo 1 na všetkých trhoch v raste predaja. Zaraďujeme sa medzi 8 najpredávanejších značiek v kategórii rastlinných mliek s 5. miestom v Natural Channel.
Spoločnosť MALK nedávno výrazne rozšírila svoju maloobchodnú prítomnosť. Môžete prediskutovať strategické úvahy pri výbere nových maloobchodných partnerov, ako sú Publix, Albertson's a Target?
Naším poslaním je zabezpečiť, aby spotrebitelia v celej Amerike mali prístup k produktom najvyššej kvality a najčistejším prísadám, a partnerstvo s neuveriteľnými maloobchodnými partnermi ako Publix, Albertsons a teraz Target je v súlade s naším poslaním priniesť MALK masám!
Po nedávnom dokončení interného rozšírenia série B, ako plánuje MALK prideliť tieto prostriedky na podporu svojich strategických iniciatív?
Financie plánujeme použiť na rozšírenie našej maloobchodnej prítomnosti, zvýšenie marketingového úsilia a podporu inovácií nových produktov. Zamerali sme sa na naše poslanie pomáhať ľuďom podporovať a podnecovať osobnú cestu pohody a životného štýlu. Vieme, že môžeme zohrávať kľúčovú úlohu pre spotrebiteľov, ktorí hľadajú značku, ktorej môžu dôverovať, aby sa pridala k ich ceste za zdravím, a pracujeme na tom, aby sme zabezpečili, že kdekoľvek v Amerike nakupujete, môžete si kúpiť MALKU a vedieť, že existuje čistá, organická značka, ktorej môžete dôverovať.
Existujú nejaké plány na medzinárodnú distribúciu mimo Kanady?
Pre značku je dôležité, aby vždy hľadela do budúcnosti, a čo je najdôležitejšie, zabezpečiť, aby bola správne distribuovaná aj základná geografia. Medzinárodná expanzia je vzrušujúca (a nákladná), takže keď sa rozhodneme expandovať za hranice Spojených štátov, budeme veľmi sústredení na naše úsilie.
Aké trendy podľa vás formujú budúcnosť rastlinného mliekarenského priemyslu?
Rastlinný mliekarenský priemysel bude veľmi rásť vďaka väčšiemu počtu ľudí, ktorí sa starajú o zdravie a udržateľnosť. Spotrebitelia chcú produkty s čistými štítkami, jednoduchými prísadami a ekologickými možnosťami. Gen Z a Millennials vyvolávajú dopyt po mliečnych alternatívach kvôli zdravotným a ekologickým problémom. Pre budúcnosť tohto odvetvia budú dôležité nové nápady na produkty a zameranie sa na transparentnosť.
Aké sú dlhodobé ciele spoločnosti MALK Organic? Čo bude ďalej pre spoločnosť?
Jedným z našich dlhodobých cieľov je stať sa vedúcou značkou v kategórii rastlinných mliek pokračovaním v inováciách a rozširovaní nášho produktového radu. Ďalším cieľom je pokračovať v rozširovaní našej maloobchodnej prítomnosti na domácom aj medzinárodnom trhu, samozrejme pri zachovaní nášho záväzku transparentnosti a čistých ingrediencií.
Ďalším zameraním bude zlepšovanie našich postupov udržateľnosti a zvyšovanie povedomia spotrebiteľov o výhodách našich produktov. Ďalšia fáza pre MALK zahŕňa škálovanie operácií, expanziu na nové trhy a neustále zdokonaľovanie našej ponuky tak, aby vyhovovala potrebám spotrebiteľov, ktorí si uvedomujú zdravie.
zdroj: vegconomist.com