Ľudia v Európe znižujú spotrebu mäsa rýchlejšie, ako sa predpokladalo

29.09.2020

Nový prieskum, ktorý uskutočnila firma na výrobu prísad Griffith Foods, odhalil rastúci okruh spotrebiteľov alternatívnych bielkovín alebo ľudí ktorí redukujú konzumáciu mäsa, čo predstavuje obrovský potenciál pre vývoj zaujímavejších produktov z alternatívnych bielkovín. 

Holandská firma Griffith Foods uskutočnila komplexný celoeurópsky prieskum o správaní a chutiach spotrebiteľov alternatívnych bielkovín; zabezpečenie názorov, poznatkov a údajov od približne 4 000 spotrebiteľov vo Veľkej Británii, Nemecku, Francúzsku a Holandsku. Výsledky zdôrazňujú vznik významného trhu s ľuďmi, ktorí redukujú konzumáciu mäsa: jedinci, ktorí chcú znížiť množstvo mäsa ktoré konzumujú a hľadajú ďalšie spôsoby, ako zaviesť do stravy alternatívne bielkoviny. Títo spotrebitelia sa nezhodujú s vegánskymi alebo vegetariánskymi značkami, čo znamená, že ich toto odvetvie mohlo prehliadať. 

Nedávna zmena správania

Na základe zabezpečených údajov sa zistilo, že milióny príležitostných spotrebiteľov už prešli na významné spôsoby a postupy pri redukcii množstva mäsa. V každej krajine veľká väčšina účastníkov prešla na tieto stravovacie postupy až za posledných 18 mesiacov, pričom kľúčové motivácie uvádzali zdravie, životné prostredie a etické dôvody, ako je týranie zvierat a dobré životné podmienky. Jeden jednotlivec často vedie zmeny v celej domácnosti, čo naznačuje, že to môžu byť mileniáli, ktorí konvertujú na rodičov a / alebo súrodencov.

Preto títo ľudia ktorí redukujú spotrebu mäsa nie sú priemyslovému sektoru všeobecne známi, nechcú byť označovaní ako vegáni alebo vegetariáni, sú oveľa početnejší a sú oveľa viac zapojení do zmien - a znižovania príjmu mäsa -, ako sa doteraz myslelo.

Motivovaný túžbou identifikovať nové trhové príležitosti sa spoločnosť Giffith Foods snažila zistiť, čo spotrebitelia hľadajú, keď sa snažia znížiť svoju spotrebu mäsa, aby splnili tieto potreby.

Damien Wurpillot, vedúci spoločnosti Sensory & Insights v Európe, uviedol: "Horúcou otázkou bolo, či samotné odvetvie hovorí so správnymi spotrebiteľmi a či má prst na pulze ich potrieb. Celkovo možno povedať, že spotrebitelia nechcú nedostatok výberu, priemerné príchute a hlúposti, ktoré premeškajú obrovské príležitosti na vybudovanie ďalších možností jedál bez mäsa."

Preferencie redukcie mäsa

Spätná väzba účastníkov zistila, že existuje dopyt po oveľa väčšom výbere u spotrebiteľov, ktorí hľadajú dobrodružnejšie vegánske / vegetariánske jedlá založené na medzinárodných kuchyniach, ako sú ázijské a stredomorské jedlá. Samostatný vegánsky alebo vegetariánsky hamburger je nedostatočný a neinšpiratívny; výrobcovia musia brať do úvahy aj sprievodné stravovacie doplnky.

Chuť však bola údajne zásadná. Vyžadujú sa intenzívnejšie príchute, ktoré sú oveľa dôležitejšími faktormi ako vzhľad výrobkov. Okrem toho by zákazníci chceli, aby chuť a textúra pripomínali viac mäso; menej suché s vylepšenou textúrou. Toto možno slúži na zvýraznenie kľúčového rozdielu medzi preferenciami ľudí ktorí redukujú mäso pred vegetariánom alebo vegánom, ktorý nemusí chcieť túto kvalitu.

Prieskum tiež zistil, že jeden člen domácnosti by často ovplyvňoval stravovacie správanie zvyšku domácnosti / rodiny; v tomto ohľade zdôrazňuje moc mileniálov.

Wim van Roekel, prezident spoločnosti Griffith Foods, Europe & Africa, uviedol: "Naše výskumné zistenia môžu byť pre mnohých prekvapením, najmä preto, že identifikovali novú triedu príležitostných spotrebiteľov, ktorí znižujú spotrebu mäsa oveľa rýchlejšie, ako si mysleli. To má veľké dôsledky pre výrobcov a výrobcov maloobchodu s potravinami a ich reakciu na získanie a uspokojenie tohto novoobjaveného masového trhu. Je to pre našich zákazníkov vzrušujúce, pretože táto nová demografická skupina, ktorá je ešte len v začiatkoch, má veľkú chuť po výbere a zmene. " 

zdroj: newfoodmagazine.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky