Kto pije mlieko, je sériový vrah

Nedávno bol v Los Angeles odhalený kontroverzný billboard s nápisom "9 z 10 sériových vrahov vyrástlo z pitia mlieka".
Správa bola pôvodne odvysielaná anonymne 4. februára. Plant Based News však môže exkluzívne odhaliť, že za to môže spoločnosť Switch4Good na čele s olympijskou medailistkou a protimliečnou aktivistkou Dotsie Bausch.
Parodovanie známeho "Got Milk? reklamy, ktoré predstavujú celebrity s mliekom na perách, billboard Switch4Good predstavuje notoricky známych sériových vrahov. Jeffrey Dahmer, Richard Ramirez a Charles Manson sú všetci videní ako športové mliečne fúzy. Pod ich obrázkom je tvrdenie, že väčšina vrahov vyrastala na konzumácii mlieka, za ktorým nasleduje odkaz na " KillerMilk.com ".
Na webovej stránke organizácia označuje svoje vlastné vyhlásenie ako "smiešne". Vysvetľuje, že kampaň paroduje vlastné tvrdenie mliekarenského sektora, že " 9 z 10 amerických olympionikov vyrastalo pri pití mlieka ".
"Big Dairy spustil túto reklamu na olympijských hrách pred niekoľkými rokmi. Tvrdilo, že mlieko má prirodzenú bielkovinu (neexistuje žiadny iný druh bielkovín okrem prírodných bielkovín) a vyváženú výživu (áno, pre kravské mláďa, pretože materské mlieko je druhovo špecifické)," uviedol Switch4Good vo vyhlásení.
"Táto cynická, duplicitná marketingová kampaň jedného z najmocnejších priemyselných odvetví na svete nie je len podvodná, je to zabijak. Sériový vrah."
Mlieko zabíja
Billboard tiež priťahuje aktuálny trend senzáciechtivosti sériových vrahov, najmä po sérii Dahmer: Monster od Netflixu - Príbeh Jeffreyho Dahmera . Záujemcov nasmeruje na informačnú webovú stránku s faktami o mliekarenskom sektore.
Switch4Good prirovnáva tvrdenie Big Dairy o zdravotných výhodách mlieka k podobnej rétorike tabakového sektora v 30. a 40. rokoch 20. storočia . KillerMilk.com uvádza nebezpečenstvo mliečnych výrobkov pomocou provokatívnych správ. To zahŕňa konštatovanie, že "mliečne výrobky sú kamenným zabijakom chladu". Stránka potom odkazuje na sprisahanie, ktoré spustili Big Dairy a vláda USA.
"V spolupráci s federálnou vládou nám spoločnosť BIG DAIRY predala lož, že 'Mlieko prospieva telu'. Povedali, že mlieko potrebujeme, aby sme boli zdraví a mali silné kosti. Ale to jednoducho nie je pravda ," píše sa.
Ide ďalej a uvádza všetky úmrtia, za ktoré Switch4Good nesie zodpovednosť mliekarenského priemyslu. Patria sem ľudské a hovädzie obete, potravinová spravodlivosť , životné prostredie a čestné zasielanie správ spotrebiteľom.
zdroj: plantbasednews.org