Humánny hoax: Nová kniha odhaľuje mýtus o "šťastnom mäse"

29.05.2023

Vydavateľstvo Lantern & Media vydalo novú knihu s názvom "Humánny hoax: eseje odhaľujúce mýtus o šťastnom mäse, humánnom mlieku a etických vajciach ". 

Obsahuje celý rad podnetných esejí od 18 odborníkov, ktorí vysvetľujú každý aspekt modernej propagandy v poľnohospodárstve zvierat. Je to povinné čítanie pre každého, kto sa chce dozvedieť, ako mocné sily zúrivo pracujú na programovaní spotrebiteľov, aby naďalej jedli mäso a mliečne výrobky, a to aj napriek ochromujúcemu vplyvu tohto odvetvia na klímu, divokú prírodu, hospodárske zvieratá a ľudské zdravie.

Karnizmus nasadil marketing

Keďže si ľudia čoraz viac uvedomujú krutosť a ničenie životného prostredia v odvetví živočíšnej výroby, jeho marketéri, PR agenti a lobisti reagujú zdvojnásobením "humánneho" a "udržateľného" označovania a marketingových kampaní s humánnym vymývaním mozgov . Vzhľadom na to, že spravodajské médiá sú závislé práve od tohto odvetvia, pokiaľ ide o doláre na reklamu a nedostatok vládneho dohľadu, je dôležité, aby sa ľudia poučili o tom, ako preniknúť cez tento duplicitný marketing. Táto kniha toto pomenováva a odhaľuje.

S príspevkami od Roberta Grilla z Free From Harm , Dr. Sailesha Rao z Climate Healers , Dr. Lisy Barca , Eugene Soul Eubanks z Apex Advocacy , známej feministky Carol J. Adamsovej a ďalších, táto kniha mení hru. Jane Velez-Mitchell z UnchainedTV urobila rozhovor s Hope Bohanec, výkonnou riaditeľkou Compassionate Living a editorkou knihy, ako aj Robertom Grillom, jedným z jej autorov. 

Čo je Humanewashing?

Hope Bohanec pôsobí v oblasti ochrany zvierat a environmentálneho aktivizmu už 30 rokov. Predtým napísala knihu " The Ultimate Betrayal: Is There Happy Meat? " Je výkonnou riaditeľkou Compassionate Living (kam poputuje výťažok z novej knihy) a moderátorkou podcastu Nádej pre zvieratá. Hope spoluzakladala Humane Hoax Project a Ahimsa Living Project a zorganizovala stovky online a osobných podujatí, vrátane Humane Hoax Online Conference, Humane Hoax Chicken Webinar a Sonoma County VegFest. Vysvetľuje a definuje pre nás význam humánneho podvodu:

"Rýchla definícia je, že nové označovanie a marketing živočíšnych produktov, ktoré teraz vidíme, vyjadrujú falošný pocit určitého druhu zlepšenia v tomto odvetví, či už etického alebo environmentálneho. Humanewashing, greenwashing, to je Humane Hoax. A môžu to byť štítky, jazyk, webové stránky, všetky tie príbehy, ktoré rozprávajú spotrebiteľom a snažia sa zmierniť ich obavy."

Súčasťou humánneho hoaxu sú lži, ktoré tvrdia, že sa zlepšili podmienky zvierat chovaných na zabitie. Ďalšia časť podvodu súvisí s greenwashingom, klamstvami, ktoré bagatelizujú strašný vplyv mäsa a mliečnych výrobkov na životné prostredie. Bohanec poznamenáva: " Greenwashing je environmentálny aspekt, v ktorom vidíme nálepky ako 'udržateľné' a 'regeneračné spásanie' a 'kŕmenie trávou'. Všetky tieto veci sa opäť pokúšajú zmierniť obavy spotrebiteľov zo škodlivého vplyvu živočíšnej výroby na životné prostredie.  

Robert Grillo má 20 rokov skúseností v oblasti brandingu, dizajnu a komunikácie. Je zakladateľom a riaditeľom organizácie Free from Harm, organizácie na ochranu zvierat so sídlom v Chicagu. Grillo napísal jednu z kapitol v Humane Hoax a vysvetľuje, na čo sa zameral:

" Sústredil som sa na nový dokumentárny film, ale v podstate som sa chcel pozrieť na populárnu kultúru... reklamu a rôzne príklady humánnosti v populárnej kultúre. Snažím sa na to posvietiť a ponúknuť možno iný spôsob, ako to interpretovať a ako to manipuluje spotrebiteľov a verejnosť všeobecne."

Prostredníctvom svojej práce má priamu skúsenosť s tým, čo je to humánny hoax. Povedal nasledovné:

"Pozreli sme sa na niektorých výrobcov s najvyšším blahobytom v krajine a pozreli sme sa na podmienky niektorých zvierat. Obrátili sme sa na výrobcov, ktorých poznáme, a tí nám povedali, že nikdy nemôžu zaručiť, že sa týmto podmienkam vyhnú. Takže to počúvame od samotných výrobcov zvierat. Čo viac potrebujeme, aby sme sa presvedčili, že humánne umývanie je len fasáda?"

Túžba po hodnovernom popieraní

Kniha ukazuje, že celý zámer za humánnym hoaxom je zachytiť vegánsky príbeh , aby ľudia, ktorí sa cítia vinní za svoje spotrebiteľské rozhodnutia a prikláňajú sa k rastlinnému životnému štýlu, sa mohli vrátiť späť a ubezpečiť sa, že jesť mäso a mliečne výrobky je morálne v poriadku.

Početné tajné vyšetrovania priemyselných fariem a bitúnkov v posledných rokoch však odhalili zjavné strhujúce krutosti zachytené na videu. Videozáznamy hovoria samy za seba a poskytujú najlepší protijed na fantazijný marketing…. ak sa spotrebitelia prinútia ich sledovať. Pozývame kohokoľvek z odvetvia živočíšnej výroby, aby sa vyjadril.

zdroj: unchainedtv.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky