Gordon Ramsay je tvárou kampane pre vegánske mlieko

Šéfkuchár Gordon Ramsay - kedysi jeden z najväčších kritikov vegánstva - je ambasádorom novej kampane, kde začala vegánska značka Silk propagovať svoje ovsené mlieko.
Kampaň GOAT uvádza, že hodvábne ovsené mlieko je mliekom GOAT (Greatest of All Time). Ramsay propagoval kampaň GOAT na sociálnych sieťach a vysvetlil, že sa stáva fanúšikom rastlinného životného štýlu.
"No, to trvalo, kým sa moje deti do mňa pustili, ale teraz ma naozaj baví variť viac jedál z rastlín doma a vo svojich reštauráciách," povedal Ramsay. "Poviem vám, že milujem hodvábne ovsené mlieko pre sladké aj slané recepty."
Gordon Ramsay: už nie je alergický na vegánov
Ramsayho angažovanosť v spoločnosti Silk a jeho novo objavená túžba variť doma rastlinné jedlá je v príkrom rozpore s jeho postojom k vegánom pred niekoľkými krátkymi rokmi, keď často robil z pojedačov rastlín vtipy a kedysi vyhlásil, že je na vegánov alergický.
Svetovo uznávaný šéfkuchár prvýkrát začal meniť svoj názor v roku 2018, keď na twitteri napísal: "Vyskúšať túto #vegánsku vec", spolu s fotografiou vegánskej pizze Charred Aubergine Pizza, ktorú pridal do svojej londýnskej reštaurácie Gordon Ramsay Street Pizza.
Po testovaní vegánskych vôd (a získaní pozitívnych reakcií fanúšikov na vegánske jedlo) šéfkuchár pokračoval v experimentoch s varením na rastlinnej báze. V januári 2019 Ramsay odštartoval nový rok kompletným rastlinným menu Veganuary v tej istej reštaurácii (teraz nazývanej Bread Street Kitchen).
Pestré vegánske menu obsahovalo tekvicovú polievku posiatu hľuzovkovým olejom, superpotravinový šalát, rizoto z lesných húb, pizzu s baklažánom a výber dezertov od peny z čokoládovej avokáda až po banánovú zmrzlinu. Šéfkuchár tiež vytvoril vegánsku verziu svojho slávneho hovädzieho mäsa Wellington s použitím repy namiesto mäsa.

Asi jedna z najrozporuplnejších-a pravdepodobne najchutnejších-Ramsayových vegánskych jedál je nedeľná pečienka na báze orechov. Po zdieľaní jedla na sociálnych médiách dostal Ramsay veľa chvály a ohlasov, najmä od známeho vegánskeho trolla a hanobeného hostiteľa Good Morning Britain Piera Morgana, ktorý na Ramsayov príspevok odpovedal: "Ach, preboha, Ramsay ... už aj ty?
Toto vyzerá úplne odporne. " Krátko nato zareagoval Ramsay na Morgana počas vystúpenia s Jamesom Cordonom na Late Late Show. "Takže Piers Morgan je teraz kritikom jedla?" Choďte a poserte sa, "povedal Ramsay. "Tu je vec ... vegánstvo je na vzostupe a my by sme sa mali prispôsobiť a áno, zjesť kúsok skromného koláča."
Keď Ramsay v tejto sezóne posunul svoju novoobjavenú lásku k životnému štýlu založenému na rastlinách o krok ďalej, privítal prvého vegánskeho súťažiaceho Josie Clemens v jeho reality šou o varení Hell's Kitchen.
Kampaň na hodvábne ovsené mlieko
Kampaň Silk's GOAT, ktorá bola vyvinutá v spolupráci s kreatívnou agentúrou Lightening Orchard, podporuje okrem Ramsayho aj vegánska herečka Alicia Silverstone - Z bezradnej slávy - ktorá Silk pomenovala GOAT módu 90. rokov. "Milujem varenie a jedlo, a dokonca si chcem aj celkom pochutnať; tak som bola nadšená, že ochutnám GOAT ovseného mlieka, "povedala Silverstone. "To je úžasné! Hodvábne ovsené mlieko je tak bohaté, krémové a chutné. Milujem to v smoothies a môj syn to miluje priamo z pohára. " Silverstone je vegánkou viac ako 20 rokov a svoju slávu využila na boj za práva zvierat. 44-ročná herečka najnovšie požadovala, aby kaviarne Starbucks znížili príplatok za rastlinnú náhradu mlieka.

Majsterka roztlieskavačiek Gabi Butler - ktorá si získala svetovú slávu po vydaní dokumentu Netflix Cheer - je tiež súčasťou Silk kampane na propagáciu ovseného mlieka. Značka s názvom Butler ako GOAT roztlieskavačiek. "Viem, že je dôležité mať skvelú skupinu, a preto sa obraciam na Silk Oatmilk," povedala Butler. "Rada do svojej rutiny začleňujem rastlinné možnosti, ktoré sa neobetujú na chuti a textúre, a toto hodvábne ovsené mlieko je hladké a krémové."
Trh s ovseným mliekom rastie
Hodvábna kampaň začína v čase, keď ovsené mlieko získava podiel na trhu v obľúbenom sektore rastlinného mlieka. Aj keď sa predaj ovseného mlieka roky neustále zvyšuje, americký predaj rastlinného mlieka počas týždňového obdobia, ktoré sa končí 14. marca 2020, predstavuje vrchol obdobia pandemického nákupu paniky COVID-19, podľa USA raketovo vzrástlo o 476,7 percenta. Uviedla firma pre výskum trhu Neilsen.

"Segment ovseného mlieka je na vzostupe viac než kedykoľvek predtým a so Silk Oatmilk sme mali jedinečnú príležitosť prísť silní a chuťou poraziť konkurenciu s našim originálnym ovseným mliekom," povedal viceprezident Silk Derek Neeley. "Dali sme toľko času a energie na výrobu najchutnejšieho originálneho ovseného mlieka a je nám cťou, že Amerika - a ostatní z GOAT - súhlasia."
zdroj: vegnews.com