Francúzska rastlinná spoločnosť La Vie zvýšila svoje tržby o 200%

07.10.2024

S rastúcou popularitou medzi maloobchodnými zákazníkmi a rozšírenou stopou v oblasti gastronómie prilákal francúzsky hráč potravinárskych technológií La Vie viac investorov do výšky 25 miliónov EUR.

 Financovanie sa časovo zhodovalo s oznámením sortimentu mäsových guľôčok La Vie. Spoločnosť naznačila túto najnovšiu produktovú radu minulý týždeň a teraz potvrdila nadchádzajúce uvedenie svojich talianskych a pikantných ázijských mäsových guľôčok.

Okrem toho startup spustil svoju prvú národnú televíznu kampaň s reklamnou agentúrou Buzzman. 40-sekundový spot s názvom Duel a zverejnený na Svetový deň zvierat (4. októbra) je "navrhnutý tak, aby podnietil celonárodnú konverzáciu" o konzumácii mäsa.

Tržby spoločnosti vzrástli za posledných 12 mesiacov o 192 % a jej cieľom je dosiahnuť obrat 19 miliónov eur do roku 2024 (nárast zo 7,6 milióna eur v minulom roku). 

La Vie sa zameriava na expanziu na základe novej reklamy a rozhodnutia EÚ

Bolo to neisté obdobie pre rastlinné proteíny, aspoň pre investorov. V Európe zaistili startupy založené na rastlinách v roku 2023 553 miliónov EUR, ale v prvej polovici tohto roka sa im podarilo priniesť len 79 miliónov EUR . V nasledujúcich mesiacoch sa toto číslo výrazne nezvýšilo.

Ale zvýšenie o 25 miliónov eur od La Vie ide proti prúdu. "Toto nové kolo financovania je oveľa viac než len finančná podpora; je to uznanie našej schopnosti prelomiť bariéry rastlinných produktov a otriasť kódexmi potravinového priemyslu zajtrajška," povedal Schweitzer.

Spoločnosť teraz investuje do kampaní na odber vzoriek a na zvyšovanie povedomia, aby oslovila širšie publikum, čomu pomôže aj nová televízna reklama. Predstavuje muža, ktorý pripravuje šunkový sendvič, zatiaľ čo prasa sleduje spoza stola. Muž zje šunku pri očnom kontakte s prasaťom – s divadelnou hudbou umocňujúcou drámu – predtým, ako diváci uvidia slová "Uvoľnite sa, je to rastlinné".

Tento vývoj tiež prišiel v ten istý týždeň, kedy najvyšší súd EÚ rozhodol proti zákazu používania slov súvisiacich s mäsom na rastlinných obaloch. Navrhla ho francúzska vláda, ale najvyšší správny súd v krajine ho pozastavil a postúpil ho Európskemu súdnemu dvoru.

Znamená to, že La Vie môže svoje vegánske produkty naďalej nazývať "slanina", "šunka" a teraz na obale "mäsové guľky", čo je pre značku veľká výhra počas významného týždňa.

zdroj: greenqueen.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky