Chcete normálny burger, alebo mäsový? Rakúsky Burger King robí z rastlinného mäsa normu

Fastfoodový gigant Burger King normalizuje v Rakúsku rastlinné mäso novým spôsobom.
Reťazec nedávno spustil kampaň s názvom "Možnosť mäsa" založenú na myšlienke, že mäso rastlinného pôvodu je normou, zatiaľ čo mäso pochádzajúce zo zvierat nie je - prevrátil bežný príbeh na hlavu. V rámci kampane minulý týždeň dostali zákazníci Burger King Austria, ktorí si objednali hamburgery, na výber "bežné alebo mäsové?
"Touto otázkou chceme podnietiť spoločenskú diskusiu a ukázať, že naše rastlinné alternatívy majú mätúcu chuť ktorá je autentická mäsovej," povedal Jan-Christoph Küster, marketingový riaditeľ skupiny TQSR, rakúsky hlavný franšízant značky Burger King. v nemeckom jazyku. "Mäso je jednou z možností, ale nie jedinou. Našim hosťom nechávame otvorené, čo je pre nich bežné."
Reakcie zákazníkov boli natočené v rámci krátkeho filmu, ktorý sprevádzal kampaň a mnohí pozitívne reagovali na to, že rastlinné mäso je normou. "V Burger King robíme z bezmäsitého pôžitku stálu súčasť nášho jedálneho lístka, pretože mäso už nie je pre každého prirodzené," Küster. "S provokatívnou otázkou 'Normálne alebo mäso?' chceme ukázať, že našich zákazníkov a ich potreby berieme vážne. Pretože odteraz poskytujeme takmer celý náš sortiment ako rastlinný."
Burger King robí z rastlinného mäsa normu
Burger King prvýkrát predstavil rastlinný burger, Impossible Whopper , do svojich jedálnych lístkov v Spojených štátoch v roku 2019. Odvtedy reťazec rýchleho občerstvenia výrazne rozšíril svoje rastlinné možnosti na celom svete, najmä vďaka partnerstvu s The Vegetarian Butcher -spoločnosť vlastnená Unileverom, ktorá dodáva svoje rastlinné mäso po celej Európe vrátane Rakúska a ďalších regiónov.
Od rastlinných mäsových buchiet v Japonsku cez vegánske slaniny vo Francúzsku až po high-tech vegánske kura v Čile , gigant rýchleho občerstvenia má rastlinnú možnosť takmer v každom regióne, kde pôsobí. A v niektorých krajinách ide ešte o krok ďalej. V Spojenom kráľovstve sa Burger King zaviazal urobiť revolúciu vo svojom jedálnom lístku tak, aby sa do roku 2030 stal 50-percentným rastlinným. A tieto vegetariánske produkty fungujú dobre v mnohých oblastiach vrátane Belgicka, kde začiatkom tohto mesiaca Burger King odhalil, že jedna tretina všetkých predaných húfov bola bezmäsitá.
Reťazec je tiež presvedčený, že mäso z rastlín sa rýchlo stáva novou normou. Prístup Burger King v Rakúsku pripomína jeho kampaň vo Švédsku v roku 2019. Burger King tam propagoval svoje rastlinné možnosti - Rebel Whopper a Rebel Chicken King - s inovatívnym "50/50 menu". Zákazníci, ktorí sa chceli zúčastniť kampane, si mohli objednať z "menu" a dostali by buď rastlinnú alebo mäsovú verziu jedného z týchto sendvičov, čím si Burger King uistil, že rastlinné verzie sú totožné s hlavnými položkami ponuky.
zdroj: vegnews.com