Burger King v Nemecku predáva rastlinné jedlá lacnejšie ako mäso
Burger King Germany znížil cenu všetkých rastlinných jedál o 10 centov, čím sú lacnejšie ako mäsové varianty reťazca.
Zmena je súčasťou kampane "Rastlinné pre každého", ktorej cieľom je povzbudiť spotrebiteľov, aby vyskúšali jedlá bez mäsa, a zdôrazniť rozmanitosť ponúkaných chutí.
Burger King hovorí, že dostal veľmi pozitívnu spätnú väzbu na svoj rastlinný sortiment a zaznamenáva zvýšený dopyt.
Reťazec tiež predstaví novú karbonátku v tvare kvetu pre svoje rastlinné hamburgery v štýle hovädzieho mäsa, vyvinuté v spolupráci s The Vegetarian Butcher. To umožní jednoduché vizuálne rozlíšenie medzi rastlinnými a konvenčnými možnosťami hovädzieho mäsa. Prichádza po tom, čo Burger King vyvinul nový obal s petržlenovou vňaťou, aby jasne odlíšil jeho rastlinné kuracie karbonátky a nugety od mäsa.
"Od polovice 90. rokov investujeme do alternatív bez mäsa a ukázali sme, že rýchle občerstvenie nemusí vždy znamenať mäso," povedal Dr. Jörg Ehmer, generálny riaditeľ Burger King Germany. "Ako priekopník ponúkame najväčší rastlinný sortiment v nemeckom systémovom stravovaní – a teraz s cenovou výhodou. Poskytujeme tak silný impulz na vyskúšanie našich rastlinných možností. Naším cieľom je ponúknuť hosťom slobodnú voľbu – bez kompromisov v oblasti vkusu."
Rastlinne
Burger King tvrdí, že má najväčší rastlinný sortiment v nemeckom QSR, keďže od roku 2022 ponúka takmer každý produkt bezmäsitú verziu. Reťazec zaznamenal úspech s tohtoročným propagačným produktom Veganuary, Veggie King Deluxe, a plánuje pokračovať vo vývoji a inováciách jeho rastlinný sortiment.
Minulý rok Burger King Germany povedal vegconomistovi, že každý piaty Whoppers sa teraz predáva s karbonátkom na rastlinnej báze , spolu s takmer jedným zo štyroch Long Chickens. V septembri reťazec predstavil nový Bikini Bottom Burger na rastlinnej báze , inšpirovaný kreslenou postavičkou SpongeBob.
"Sme prvou voľbou, pokiaľ ide o rastlinný základ v QSR, a naďalej poháňame rastúci trend smerom k alternatívnym zdrojom bielkovín v Nemecku," povedal Ehmer. "Za týmto účelom nielen ďalej rozvíjame naše produkty a procesy, ale zameriavame sa aj na väčšiu rozmanitosť produktov a jednoduchší prístup."
zdroj: vegconomist.com