Beyond Meat mení zásadne svoje zloženie - bude oveľa zdravší

22.02.2024

Beyond Meat prechádza na avokádový olej pre štvrtú generáciu svojich produktov z hovädzieho mäsa na rastlinnej báze, pričom znižuje nasýtené tuky o 60 percent a zároveň drasticky znižuje sodík.

Priekopnícka spoločnosť Beyond Meat práve predstavila svoju novú platformu Beyond IV.  Kritika, ktorú CCF (Center for Consumer Freedom, ktorá obhajuje tradičný mäsový priemysel) vytvárala proti rastlinnému mäsovému priemyslu vo všeobecnosti, súvisela s jeho zoznamom zložiek. Na vrchole popularity rastlinného mäsa v roku 2020 – keď predaj v kategórii vzrástol o 148 percent – ​​CCF zverejnila reklamy v The New York Times a Super Bowl s úmyslom vzbudiť pochybnosti o tom, či je konzumácia rastlinného mäsa zdravá.

O štyri roky neskôr už mäso z rastlín nie je také populárne ako kedysi, a to v nemalej miere kvôli posunu vo verejnej perspektíve skreslenej kampaňami podporovanými mäsovým priemyslom.V roku 2024 sa aj postpandemická Amerika viac zaoberá zdravím a dlhovekosťou, pričom záujem o plnohodnotnú rastlinnú stravu rastie, keďže výskum o modrých zónach sa neustále objavuje.

Ako môže spoločnosť ako Beyond Meat prežiť tieto výzvy? Vďaka neustálym inováciám svojich produktov na rastlinnej báze, ktorých štvrtá iterácia obsahuje vylepšené nutričné ​​profily.    

ujem o plnohodnotnú rastlinnú stravu rastie, keďže výskum o modrých zónach sa neustále objavuje.

Ako môže spoločnosť ako Beyond Meat prežiť tieto výzvy? Vďaka neustálym inováciám svojich produktov na rastlinnej báze, ktorých štvrtá iterácia obsahuje vylepšené nutričné ​​profily.

"Zdravie je jedným z hlavných ťahúňov v kategórii rastlinného mäsa a cítime hlbokú zodpovednosť za splnenie tohto očakávania pre spotrebiteľa," hovorí Shira Zackai, riaditeľka pre komunikáciu v Beyond Meat, pre VegNews.

"Aj keď sme hrdí na naše produkty, ktoré boli predtým dostupné na trhu, videli sme príležitosť urobiť ich ešte silnejšími zo zdravotného hľadiska," povedala.

Beyond Meat znižuje sodík a pridáva strukoviny

Nová platforma Beyond IV od Beyond Meat predstavuje výživové vylepšenia svojej vlajkovej lode Beyond Burger a Beyond Beef. Po prvé, spoločnosť pridala zložky bohaté na živiny, ako je červená šošovica a fava fazuľa, čím sa zvýšil obsah bielkovín na 21 gramov na porciu

Beyond Meat tiež nahradil kokosový a repkový olej z predchádzajúcich iterácií avokádovým olejom, ktorý hrá v tomto novom zložení kľúčovú úlohu. "Avokádový olej, ktorý je zdravotnou komunitou milovaný pre svoj silný nutričný profil, vrátane vysokého obsahu mononenasýtených tukov zdravých pre srdce, má aj viaceré kulinárske výhody," hovorí Zackai. 

Prechod Beyond Meat na avokádový olej tiež umožnil 60-percentné zníženie – v porovnaní s predchádzajúcou iteráciou Beyond Beef – nasýtených tukov len na 2 gramy na porciu. Tento krok tiež znížil obsah sodíka v rastlinných výrobkoch z hovädzieho mäsa o 20 percent.

Srdcu zdravé vegánske mäso

Na vývoji Beyond IV spoločnosť úzko spolupracovala s poprednými vedcami, lekármi a registrovanými dietológmi. Nové zloženie bolo ovplyvnené aj špičkovým výskumom iniciatívy Plant-Based Diet Initiative v Stanford Medicine .

"V rámci rýchleho a neúnavného prístupu spoločnosti Beyond Meat k inováciám neustále pracujeme na zlepšovaní chuti a výživy našich produktov," hovorí Zackai. Okrem toho spoločnosť Beyond Meat úzko spolupracovala s nutričným tímom Americkej asociácie diabetikov (ADA) na otvorení vôbec prvej kategórie rastlinného mäsa pre ich program Better Choices for Life. 

"Beyond Steak a nové Beyond Burger IV a Beyond Beef IV sú prvé mäsové výrobky na rastlinnej báze, ktoré spĺňajú nutričné ​​smernice programu ADA Better Choices for Life," poznamenáva Zackai.

American Heart Association (AHA) tiež podporila vývoj produktového portfólia Beyond Meat zameranú na zdravie a spolupracovala so spoločnosťou na vývoji receptov zdravých pre srdce pomocou jej nových iterácií Beyond Burger a Beyond Beef.

Vedecký výskum naďalej spája konzumáciu mäsa zvierat s chorobami, ako sú srdcové choroby, rakovina a cukrovka. Na druhej strane, Beyond Meat spolupracuje s Americkou rakovinovou spoločnosťou na trojročnom výskumnom programe s cieľom odhaliť zdravotné prínosy jej rastlinného mäsa a získala podporu od Americkej asociácie pre diabetes.

Spoločnosť plánuje úplnú marketingovú kampaň pre svoje produkty Beyond IV, aby zdôraznila ich silné zdravotné výhody. "Sme nadšení, že môžeme spotrebiteľom predstaviť tieto zmeny a sme presvedčení, že budú milovať vylepšenú chuť a nutričný profil nového hamburgera a hovädzieho mäsa," hovorí Zackai.

zdroj: vegnews.com

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky