97% britských zákazníkov zúfalo hľadá vegánsku kozmetiku

Nová správa The vegan society sa zameriava na to, ako spotrebitelia vnímajú používanie zvierat v kozmetickom priemysle, ako aj na rastúci dopyt po vegánskych výrobkoch.
Začiatkom tohto roka sa predpovedalo, že globálny priemysel vegánskej kozmetiky bude mať do roku 2027 hodnotu ohromujúcich 21,4 miliardy dolárov, pričom 82% všetkých nových vegánskych predmetov uvedených na trh v Británii v roku 2020 patrí do kategórie krásy .
Prieskum ako súčasť správy zistil, že väčšina zákazníkov nakupujúcich kozmetiku (56%) chce vo všetkých kozmetických a toaletných výrobkoch viac vegánsky overených výrobkov, zatiaľ čo 41% uviedlo, že by radi videli viac vegánskych šampónov, kondicionérov a produktov na úpravu vlasov.
Štyridsať percent chce vidieť viac vegánskych zubných pást a ústnych vôd, 39% uviedlo, že by chceli vidieť viac možností vegánskych deodorantov. Starostlivosť o pleť a pleť, ako sú zvlhčovače, tonery a mydlové tyčinky, tiež dosiahli vysoké skóre, pričom 38% a 37% chce v týchto kategóriách vidieť viac možností.
Možno nie je prekvapením, že ženy vo veku 45+ vykazovali najsilnejší dopyt po vegánskych možnostiach, pričom 71% z tejto skupiny uviedlo, že by chceli vidieť viac vegánskych možností vo všetkých kozmetických a toaletných výrobkoch. Toto odzrkadľuje podobnú správu z roku 2019, v ktorej 62% žien uviedlo, že sa ich vedomé návyky pri nakupovaní krásy za posledných päť až desať rokov výrazne zmenili.
V rámci prieskumu sa zákazníkov pýtali, či sa cítia sebavedomo pri identifikácii zložiek živočíšneho pôvodu v kozmetike a toaletných potrebách. Štyridsaťšesť percent uviedlo, že sa cíti sebavedomo, 43% uviedlo, že sa necíti sebavedomo a 11% uviedlo, že si nie je istých, pretože nikdy nekontroluje ingrediencie. Keď však respondentom poskytneme reálne príklady, iba 3% nášho panelu správne uhádlo prísady živočíšneho pôvodu, ktoré sa často nachádzajú v kozmetike a toaletných potrebách.
Je povzbudivé, že 91% respondentov uviedlo, že je dôležité, aby značky, ktoré predávajú vegánsku kozmetiku a/alebo toaletné potreby, nechali svoje vegánske výrobky certifikovať organizáciou tretej strany, ako je napríklad vegánska certifikačná schéma Vegan Society, Vegan Trademark.
Veganská spoločnosť pracuje na tom, aby spotrebitelia mali možnosť informovane sa rozhodovať o výrobkoch, ktoré sa rozhodnú používať zo zdravotných, hygienických alebo kozmetických dôvodov. Chceme tiež podporiť priemysel, aby bol transparentnejší, pokiaľ ide o to, odkiaľ-alebo od koho-sú jeho zložky, a aby naďalej používal výrobky a postupy bez zvierat.
Spoločnosť Nourish London , ktorá tento rok oslavuje svoje 10. výročie, má 48 produktov zaregistrovaných vo vegánskej ochrannej známke spoločnosti The Vegan Society, vrátane Kale 3D Cleanse, očného krému proti starnutiu a exfoliačného mydla Bergamot & Cardamom.
Doktorka Pauline Hili, zakladateľka spoločnosti Nourish London, povedala: "Je skvelé vidieť, ako rastie dopyt po vegánskej certifikovanej kozmetike a toaletných potrebách. Ako formulátor v Nourish London to znamená, že pre nás bude k dispozícii stále viac úžasných prísad a dodávateľský reťazec sa stáva čoraz kvalifikovanejším v zaisťovaní toho, aby výrobky spĺňali vegánske kritériá. "

"Certifikovaná vegánska kozmetika a toaletné potreby zaisťujú, že ľudia môžu používať výrobky, ktoré podporujú ich hodnoty - zaisťujú, že pri spracovaní alebo konečnom výrobku nie sú použité žiadne živočíšne zložky. Prísnosť procesu auditu a dôkladná kontrola interných mechanizmov súladu našej spoločnosti bola pre nás ako vegánsku značku životne dôležitá. Nútilo nás to robiť to, čo robíme ešte lepšie.
Externá certifikácia spoločnosťou The Vegan Society, u ktorej sme sa prvýkrát zaregistrovali v roku 2012, nám pomáha držať krok s najnovším chápaním osvedčených postupov a je zásadnou súčasťou nášho rastu ako značky. "
Vegánska kozmetika a toaletné potreby tvoria obrovské percento z celkového počtu registrácií ochranných známok. K augustu 2021 má Vegánska ochranná známka zaregistrovaných 55 611 produktov, z toho 24 117 kozmetických a toaletných potrieb (43%). Patria sem make -up, deodorant, zvlhčovače pokožky, parfumy, rúže, šampóny, kondicionéry, mydlové tyčinky a zubné pasty od rôznych špičkových a luxusných značiek, ako sú Beauty Kitchen, Faith in Nature, Naturally Tribal Skincare, LUSH a Green People.
Výskum bol založený na prieskume s názvom "Váš pohľad", ktorý sa uskutočnil na serveri Attest 20. júla 2021. Výskum navštívilo 1 000 ľudí z Veľkej Británie, ktorí uviedli, že si pravidelne kupujú kozmetiku a toaletné potreby. Zhromažďovali sa údaje o veku, pohlaví a domovskom regióne.
zdroj: vegansociety.com
