3000 nemocníc a škôl pridáva do menu vegánske hamburgery

Kelloggove vegánske hamburgerové karbanátky Incogmeato budú pridané do ponuky v 3 000 nemocniciach a školách po celej krajine.
Potravinová značka MorningStar Farms - dcérska spoločnosť spoločnosti Kellogg Company - rozšíri svoju radu vegánskeho mäsa "Incogmeato" na viac ako 3 000 nemocníc a škôl. Spoločnosť Kellogg's rozširuje svoje partnerstvo so spoločnosťou Sodexo zameranou na stravovacie služby, aby uspokojila rastúci dopyt po možnostiach bielkovín rastlinného pôvodu.
Sodexo už podáva pikantné hamburgery Black Bean na farmách MorningStar Farms a do svojich ponúk práve pridal hamburgery Incogmeato Burger, počnúc sektorom zdravotnej starostlivosti.
"Sme nadšení, že môžeme rozšíriť naše partnerstvo s firmou Kellogg's Away From Home [jej pobočka poskytovania stravovacích služieb], aby sme našim zákazníkom milujúcim mäso ponúkli rastlinný proteín... aby sme im umožnili robiť udržateľnejšie a rastlinné rozhodnutia bez toho, aby sme obetovali to, čo majú radi mäso, "uviedol Rob Morasco, hlavný riaditeľ kulinárskeho rozvoja v spoločnosti Sodexo.
"Viac ľudí skúma možnosti rastlinného stravovania a zaznamenali sme rastúci dopyt v našom priemysle ... Alternatívy rastlinného mäsa tiež podporujú cieľ spoločnosti Sodexo zameraný na zníženie uhlíka znížiť do roku 2025 emisie uhlíka v prevádzke a dodávateľskom reťazci o 34 percent, záväzok spoločnosti náš plán Lepší zajtrajšok 2025. "

Kelloggova vegánska mäsová línia Incogmeato
Rad vegánskych mäsových výrobkov MorningStar Incogmeato debutoval v obchodoch s potravinami a prostredníctvom partnerov v oblasti stravovania začiatkom roku 2020. Cieľom týchto výrobkov je replikovať vzhľad a chuť mäsa na zvieratách a zahŕňajú vegánske hamburgerové karbonátky, Chick'n Tenders a Chick'n Nuggets.
Pred pridaním vegánskej klobásy Incogmeato do svojej ponuky sa značka v roku 2019 spojila so spoločnosťou Pizza Hut, aby otestovala novú vegánsku taliansku klobásu na jednom mieste vo Phoenixe v štáte AZ. Časovo obmedzený test obsahoval rastlinnú klobásu na vrchu Garden Specialty Pizza, ktorá obsahovala aj cibuľu, huby a banánovú papriku a dala sa objednať vegánsky bez syra.
Aj keď tento test nemal za následok celonárodnú ponuku vegánskej klobásy Incogmeato v reštaurácii, Pizza Hut pokračovala vo svojej ponuke vegánskeho mäsa a stala sa prvým reťazcom vo svojej kategórii, ktorý uviedol na trh vegánske mäso so svojimi dvoma produktmi Beyond Pan Pizzas v spolupráci s Beyond Meat.

Expanzia Incogmeato do škôl znamená, že sa môže sústrediť na to, aby svoju značku dostalo pred generáciu Z. Vlastný výskum spoločnosti Kellogg zistil, že typ zážitku "rovnako ako mäso", ktorý ponúka spoločnosť Incogmeato, je preferovanou voľbou pre 40 percent Gen Z a mileniálov, ktoré spoločnosť skúmala - zatiaľ čo zvyšných 60 percent opýtaných dáva prednosť rastlinným proteínom ako pikantný čierny fazuľový burger MorningStar Farms.
Skupina Gen Z tiež pomáha posúvať vegánsky pohyb vpred. Správy naznačujú, že je pravdepodobnejšie, že prejdú na alternatívne proteíny, aby pomohli šetriť životné prostredie, ako staršie generácie.
"Naša zostava Incogmeato je lahodným rastlinným riešením pre hostí Sodexo, ktorí túžia po skutočne mäsovom zážitku," uviedol Zach Ramos, generálny riaditeľ spoločnosti Kellogg Away From Home. "Sme hrdí na to, že môžeme našim operátorským partnerom ponúknuť technologické možnosti, ktoré svojim hosťom dajú to, po čom túžia - najmä preto, že dopyt spotrebiteľov po mäsových výrobkoch stále rastie."
zdroj: vegnews.com
